آماده باش نیرو‌های راهداری در محور‌های مواصلاتی استان یزد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد از استقرار اکیپ‌های راهداری در محور‌های مواصلاتی و آماده باش کامل نیروی‌های راهداری استان خبرداد.

علی علیخانی مدیر‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد در گفت گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: به دنبال تغییرات جوی و بارش‌های خفیف و پراکنده برف در گردنه‌ها و محور‌های مواصلاتی استان، نیمی از اکیپ‌های راهداری در حالت آماده باش هستند و در محور‌های مواصلاتی و راهدارخانه هامستقر شدند.

او افزود: در طرح زمستانی، ۳۲۰نفر از نیرو‌های راهداری با هدف جلوگیری از انسداد راه‌ها و محور‌های مواصلاتی و خدمت رسانی به مردم، فعالیت خواهند کرد.

علیخانی ادامه داد: همچنین برای اجرای طرح زمستانه راهداری،۲۸۱ دستگاه انواع ماشین آلات سبک، نیمه سنگین، سنگین در ۲۷ نقطه از استان شامل؛ ادارات راهداری مرکز شهرستان‌ها و راهدارخانه‌ها مستقر می‌شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد اضافه کرد: شن و نمک مورد نیاز برای بازگشایی مسیر‌ها و گردنه‌های برفگیر، تامین و در انبار‌ها ذخیره شده است.

او به تمهیدات اندیشیده شده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان برای فصول پر بارش اشاره و تصریح کرد: لایروری پل ها، آبرو‌ها و کانال‌های حاشیه راه‌ها (قنوها)، مرمت و شانه سازی محور ها، بازسازی دریواسیون پل‌های بزرگ، تنقیه پل ها، لکه گیری بخش عمده‌ای از محور‌های مواصلاتی استان و غیره  از جمل اقدامات انجام شده در قالب طرح عملیات راهداری زمستانی است.

علیخانی را بیان اینکه نیرو‌های راهداری تا ۱۵فروردین ماه سال آینده، به صورت شبانه روزی به ارائه خدمت به مردم می‌پردازند، اظهارکرد: همشهریان قبل از سفر خودرو‌های خود را به سیستم‌های گرمایشی و زنجیرچرخ نمایند، همچنین برای اطلاع از آخرین وضعیت جاده‌ها با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد، تماس بگیرند.

انتهای پیام /ی

اکیپ‌های راهداری در محور‌های مواصلاتی استان یزد مستقر شدند

برچسب ها: حمل و نقل ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار