ساخت‌وساز‌های غیرمجاز معضل مهم شهر‌ها

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: ساخت‌وساز‌های غیرمجاز معضل جدی و مهمی برای شهر‌ها هستند که باید برای حل آن اقدام کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرزاد قلندری ،معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل امروز در جلسه کاربری‌های عمومی شهری استان اردبیل که با هدف ارائه راهکار برای جلوگیری از ساخت‌و سازهای غیرمجاز، بازگشایی و بهسازی معابر شهری گفت: ساخت‌وسازهای غیرمجاز معضل جدی و مهم شهرها هستند که باید برای حل این موضوع اقدام کرد.

او افزود: اولین جلسه کاربری‌های عمومی شهری استان اردبیل برگزار شد و مطابق تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه، برای حل مسائل و مشکلات اقدامات عملی انجام خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل تصریح کرد: بحث تعیین و تکلیف کاربری‌های عمومی وظیفه شهرداری‌ها را سنگین‌تر می‌کند که نیاز است دستگاه‌های اجرایی مختلف به هر طریق ممکن برای حل این معضل اقدام کنند.

قلندری بیان کرد: عدم رسیدگی به مشکلات کاربری شهری باعث درگیر شدن استانداری، شهرداری‌ها و اداره راه و شهرسازی با پرونده‌های انبوه در کمیسیون می‌شود که در نهایت با رأی دیوان، حکم نهایی صادر می‌شود.

او گفت: برای تمام شهرستان‌های استان نمی‌توان نسخه واحد ارائه کرد و براساس مشکلات و ویژگی‌های مختص هر شهر می‌توان تصمیمات لازم را اتخاذ کرد و مشکلات این حوزه را به حداقل رساند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار