گزارش حمید معصومی‌نژاد از بازتاب استعفای استراماچونی در ایتالیا + فیلم

استعفای استراماچونی از هدایت استقلال تهران بازتاب گسترده‌ای در مطبوعات ایتالیا داشته است.

گزارش حمید معصومی‌نژاد از بازتاب استعفای استراماچونی در ایتالیا + فیلمبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، خبر استعفای آندره‌آ استراماچونی سرمربی تیم استقلال تهران از هدایت این تیم و اظهارات وی درباره مدیران این باشگاه، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های گروهی ایتالیا و به ویژه نشریات این کشور داشته است.

استراماچونی وقتی به ایتالیا بازگشت، گفت: من بسیار متاسف و ناراحت هستم و فکر نمی‌کنم که هیچ کس می‌خواست کار به اینجا برسد. به خصوص با توجه به کار بزرگی که تیم و بازیکنان، آن هم در شرایطی بسیار دشوار انجام دادند. ما به عنوان تیم همه‌ تلاشمان را انجام دادیم تا بر دشواری‌ها چیره شویم، اما متاسفانه اوضاع به هم خورد که مطمئنأ به شرایطی که کشور در آن قرار دارد نیز مربوط می‌شود. در ضمن این را هم باید بگویم که مردم ایران و طرفداران استقلال عالی و بی‌نظیرند.

در همین حال برخلاف آنچه در رسانه‌های ایتالیایی درباره ماجرای استراماچونی آمده، کارشناسان بر این باورند سرمربی تیم استقلال، اصول حرفه‌ای گری را نادیده گرفته و بهتر بود برای طرح مشکلات خود، تا پایان نیم فصل که دو بازی بیشتر باقی نمانده بود، صبرمی کرد و به طور ناگهانی به ایتالیا بازنمی گشت.


بیشتر بخوانید: پلاتوی موبایلی حمید معصومی‌نژاد درباره استعفای استراماچونی + فیلم 


انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۱ ۲۱ آذر ۱۳۹۸
اگه صبر میکرد عمرا پولشو میدادید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۲۱ آذر ۱۳۹۸
ﺩﻟﺖ ﻭاﺳﻪ ش ﺧﻴﻠﻲ ﻣﻴﺴﻮﺯﻩ ﺑﺮا ﻣﻠﺘﺖ ﭼﻲ
آخرین اخبار