اطلاعات پرچمدار P40 هوآوی فاش شد، یک هیولای دیگر در راه است

بر اساس اطلاعات منتشر شده از پرچمدار بعدی هوآوی، این گوشی رقیب سرسختی برای گلکسی S11 خواهد بود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در میان اخبار پرچمدار بعدی سامسونگ، به تازگی اطلاعاتی از پرچمدار بعدی هوآوی منتشر شد که نشان می‌دهد با یک گوشی فوق‌العاده قدرتمند و باکیفیت روبه‌رو خواهیم بود. به تازگی رندری مدل P40 در سایت GizChina منتشر شد که فریم کناری قاب گوشی را نشان می‌دهد. در این تصویر نمایشگر با لبه خمیده، دکمه‌های پاور و صدا و همچنین ماژول برجسته دوربین مشخص هستند.

یک پرچمدار متفاوت

بر اساس شایعات مدل P40 Pro از صفحه نمایش آبشاری ۶.۴ اینچی آمولد با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد که در نوع خود کم نظیر خواهد بود. دوربین سلفی دوگانه در این مدل درون حفره گوشه نمایشگر جای می‌گیرند و حاشیه باریک با نسبت نمایشگر به بدنه عالی ۹۸% از دیگر نکات قابل توجه این صفحه نمایش است.

اطلاعات پرچمدار P40 هوآوی فاش شد، یک هیولای دیگر در راه است

از طرفی ممکن است شیائومی از دوربین اصلی پنچ‌گانه با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی سونی IMX686، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی تله‌فوتو، دوربین ۲۰ مگاپیکسلی فوق عریض، یک سنسور ماکرو و ToF استفاده کند. پردازنده کایرین ۹۹۰ و پشتیبانی از ویدئو‌های 4K نیز از دیگر مشخصات احتمالی این پرچمدار قدرتمند است. اما شاید جذاب‌ترین ویژگی این گوشی استفاده از باتری گرافینی باشد که سرعت شارژ بیشتر و عمر بالاتری دارد. باتری با ظرفیت ۵۵۰۰ میلی‌آمپر با شارژ ۵۰ واتی تنها در عرض ۴۵ دقیقه به صورت کامل شارژ می‌شود.

اطلاعات پرچمدار P40 هوآوی فاش شد، یک هیولای دیگر در راه است


بیشتر بخوانید:جواب سهمگین چین به تحریم‌های فناوری آمریکا


تحریم هوآوی و منع استفاده از سرویس‌های گوگل

معمولا پرچمداران سری P هوآوی در انتهای ماه مارس عرضه می‌شوند، اما احتمال دارد هوآوی در سال جدید، کمی زودتر پرچمدار خود را معرفی کند. همچنین تحریم هوآوی توسط آمریکا موجب می‌شود تا این گوشی از سرویس‌های گوگل بهره نبرد، البته این موضوع هنوز قطعی نیست. عدم وجود برنامه‌های گوگل برای عرضه داخلی این پرچمدار در چین مشکل زیادی ایجاد نمی‌کند، در هر حال بسیاری از سرویس‌های گوگل در چین ممنوع هستند، اما تاثیر این اتفاق در فروش جهانی سری P40 تاثیر منفی می‌گذارد. سری میت ۳۰ با نسخه متن باز اندروید و مارکت اندرویدی هوآوی با نام AppGallery عرضه شد که در خود چین روش بالایی داشت.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار