تشکیل اتاق اصناف در شهرستان بدره

در صورت همکاری اصناف و بازاریان شهرستان، تا دوماه آینده اتاق اصناف در شهرستان بدره تشکیل خواهد شد.

تشکیل اتاق اصناف در شهرستان بدره

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام , نشست هم اندیشی اصناف و بازاریان شهرستان بدره با نصیری مدیرکل سازمان صمت استان و تیرافکن معاون فرماندار بدره برگزار شد.

در ابتدای این دیدار مسلم تیرافکن معاون فرمانداری بدره ضمن خوش آمد و خیرمقدم به مدیرکل سازمان صمت استان، هیات همراه و معتمدین بازار شهرستان با قدردانی از اهتمام این دستگاه در راستای کنترل و تنظیم بازار و همچنین مردمداری بازاریان شریف شهرستان خصوصا بعد از اجرای طرح ساماندهی و مدیریت مصرف سوخت در کشور ضمن تشریح وضعیت بازار، نیازمندی‌ها و ضرورت برنامه ریزی و هماهنگی در این خصوص، مهمترین خواسته بازاریان شهرستان را تشکیل اتاق اصناف به صورت مستقل عنوان و ابراز امیدواری کرد این نشست باعث بهبود وضعیت موجود بازار شهرستان گردد.

در ادامه یاراله نصیری مدیرکل سازمان صمت استان ضمن قدردانی از حضور اصناف و بازاریان در این نشست گفت: شهرستان بدره همواره دارای کسبه منصف و مردمدار بوده که در نهایت انصاف و عدالت به مردم خدمت رسانی می‌نمایند.

او هدف از تشکیل این جلسه را بررسی مسائل و مشکلات بازاریان بنا بر پیگیری‌ها و دعوت فرماندار محترم بدره عنوان کرد و افزود: جهت رفاه حال مردم نمایندگی اداره اصناف شهرستان بدون داشتن چارت تشکیلاتی راه اندازی گردید و در این راستا از هیچ کوششی جهت رضایتمندی مردم دریغ نخواهد شد.

نصیری تشکیل اتاق اصناف در شهرستان را حق مسلم اصناف و بازاریان شهرستان عنوان کرد و ادامه داد: در همین راستا یک هیئت سه نفره متشکل از معاون فرماندار، یک نفر معتمد بازار و مسئول نمایندگی اداره صمت شهرستان برای بررسی و جمع آوری آمار و اطلاعات اصناف شهرستان جهت راه اندازی اتاق اصناف تشکیل خواهد شد و انشالله با همکاری هم بتوانیم این خواسته مردم را براورده کنیم.

در ادامه معتمدین و اصناف به بیان مسائل و مشکلات اصناف پرداخته و پیشنهادات خود را ارائه نمودند.

در پایان مقرر شد جهت تشکیل اتاق اصناف در شهرستان بدره، هیئت اجرایی متشکل از معاون فرمانداری بدره، نماینده معتمدین بازار و مسئول نمایندگی اداره صمت شهرستان لیست اصناف شهرستان را احصاء و بسترسازی لازم جهت تشکیل ۷ اتحادیه مربوطه ظرف ۲ ماه آتی فراهم گردد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.