فروش عالی سری شیائومی K20 در بازار

شیائومی در جدیدترین بیانیه خود اعلام کرد فروش خانواده K20، از ۴.۵ میلیون دستگاه عبور کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شیائومی یکی از موفق‌ترین شرکت‌های تولید کننده تلفن همراه در جهان است. این شرکت از استراتژی معروف چینی‌ها برای فروش استفاده می‌کنیم و همه می‌دانیم کلید اصلی این استراتژی قیمت کم و امکانات مناسب است. چندی پیش این شرکت از دو گوشی جدید رونمایی کرد که بار دیگر آن را بر سر زبان‌ها انداخت.

شیائومی با معرفی دو گوشی ردمی K20 و ردمی K20 پرو در ماه می قصد داشت فضای خالی قاتل پرچمداران دیگر شرکت‌ها را در جهان پر کند. شیائومی مطمئنا بعد از معرفی این دو گوشی به هدف خود رسیده است زیرا ماه‌ها بعد از عرضه، درباره هر دوی این گوشی‌های به خصوص نسخه پرو صحبت‌های زیادی می‌شد.

اضافه شدن دو گوشی جدید به خانواده بزرگ شیائومی

اکنون که چند ماه از این مسئله گذشته است، دو گوشی جدید از این شرکت به صورت رسمی معرفی شده‌‌اند. ما اکنون گوشی ردمی K30 و ردمی K30 5G را تقریبا می‌شناسیم. حالا زمان آن فرا رسیده است که شیائومی عملکرد خانواده K20 را اعلام کند و بگوید تا به امروز چگونه در بازار حضور پیدا کرده‌اند.

فروش خانواده پرچمدار شیائومی از ۴.۵ میلیون دستگاه عبور کرد


بیشتر بخوانید: شیائومی از دو تلفن هوشمند جذاب ردمی K30 و K30 Pro رونمایی کرد 


عملکرد بسیار خوبی خانواده K20

به نظر می رسد که از ماه می بیش از ۴.۵ میلیون دستگاه از این خانواده به فروش رسیده است. همانطور که پیش‌بینی می‌شد این آمار به ما نشان می‌دهد که خط تولید K20 در سراسر جهان فروش بسیار موفقی داشته است. بدیهی است فروش بالای این خط تولید مدیون همراهی مشخصات منحصر به فرد اعضای این خانواده با قیمت مناسب است که همه در یک طراحی بسیار جذاب قرار گرفته‌اند.

این موفقیت می‌تواند تا مدت زمان خوبی در کارنامه شیائومی بدرخشد اما نباید فراموش کنیم که دنیای فناوری مکانی است که حتی ساعت‌ها نیز بسیار مهم هستند در نتیجه ممکن است تا سه ماه آینده این عملکرد خوب دیگر به چشم شرکت‌ها نیاید. در نتیجه باید دید آیا شیائومی برای نسل بعدی این خط تولید یعنی K30 آینده‌‌ی این چنینی در نظر گرفته است یا قرار نیست تا مدتی از این قاتل پرچمداران خبری باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار