مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری لرستان خبر داد:

برگزاری کنفرانس تخصصی حقوق کودک در خرم آباد

مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری لرستان از برگزاری کنفرانس تخصصی حقوق کودک در خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری لرستان از برگزاری کنفرانس تخصصی حقوق کودک در خرم‌آباد خبر داد.

ناهید پرویزپور از برگزاری کنفرانس تخصصی کودک در خرم آباد خبر داد و گفت: در هفته پایانی آذر ماه در روز‌های ۲۶ و ۲۷ کنفرانس تخصصی کودک در خرم آباد برگزار می‌شود.

او  افزود: کنفرانس تخصصی کودک با حضور دکتر عباسی معاون وزیر دادگستری و دبیر کنواسیون حقوق کودک برگزار خواهد شد کنفرانس حقوق کودک کنواسیون بین المللی است که کشور ایران هم جز این کنواسیون می‌باشد.

مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری لرستان اهداف کنفرانس را بررسی وضعیت کودکان در استان دانست و عنوان کرد: در این کنفرانس چالش ها، مسایل و مشکلات کودکان از جمله مسایل حقوقی، قضایی، مسایل تغذیه، آسیب‌های اجتماعی کودکان کار را رصد و سایر موارد حوزه‌ای که در استان ممکن است وجود داشته باشد مورد بحث و بررسی قرار خواهد داد.

او  تصریح کرد: بازدید از مراکزی که مربوط به کودک است از جمله رصد خانه نجوم کودک و کانون اصلاح تربیت کودکان از برنامه‌های سفر معاون وزیر دادگستری به استان خواهد بود.

پرویز پور بیان کرد: از سازمان‌های مردم نهاد از جمله موسسه‌های خیریه که در زمینه کودک فعالیت دارند بازدید خواهیم داشتیم، ولی هنوز در این زمینه به جمع بندی نهایی نرسیده ایم که از چه موسسه‌ای بنا است بازدید شود.

او خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی که به نوعی با مسایل کودکان سر کار دارند مانند بهزیستی، ادره کار، دادگستری، سازمان زندان ها، اقدامات تامینی، نیروی انتظامی، شهرداری خرم آباد در این کنفرانس شرکت خواهند کرد.

مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری لرستان اظهارداشت: در این کنفرانس مدیر کل بهزیستی استان راجع به کودکان کارو همچنین رئیس علوم پزشکی استان راجع به تغذیه و مشکلات تغذیه کودکان در این کنفرانس به ایراد سخن خواهند پرداخت.

انتهای پیام/ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.