رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه اراده‌های جمعی مردم برای پیشرفت جامعه، نیاز امروز انقلاب اسلامی است گفت: جامعه نیاز به اراده جمعی جوانان جهادی برای پیشرفت دارد.

جامعه نیاز به اراده جمعی جوانان جهادی برای پیشرفت داردبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در نخستین عهدواره پیشرفت منطقه‌ای استان بوشهر با تاکید بر روان سازی برای پیشرفت و توسعه بیان کرد: برای پیشرفت نیازمند همت و اراده‌های پولادین مردم به‌ویژه جوانان مؤمن و انقلابی هستیم.

او تصریح کرد: اگر مسئولان بتوانند زمینه لازم برای انجام اقدامات خود‌جوش هسته‌های مقاومت پیشرفت جوانان را فراهم کنند اتفاق‌های بزرگی به دست جوانان پرظرفیت این جامعه رخ می‌دهد.

‌رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور تاکید کرد: برخی گمان می‌کنند که برای پیشرفت کشور باید حتماً چیزی به‌طرف خارجی داد، درحالی‌که نباید چشمانمان به خارج از کشور باشد و پیشرفت توسط همین مردم و نیرو‌های جهادی در داخل کشور رقم خواهد خورد..

قمی عنوان کرد: آنچه از مکتب امام راحل فهمیده‌ایم پیشرفت، هدف و راه است چرا که انسان به‌عنوان موجودی ناآرام توقف ندارد و هر قدر تلاش کند به مقاصد و هدف‌های خود دست یافته است.

او ادامه داد:  به فضل خداوند برای آن عهدی که با امام عصر خود بسته‌ایم، تمام تلاش خود را برای پیشرفت این کشور انجام خواهیم داد و جوانان به‌عنوان نمایندگان مردم، پیش‌قراولان این عرصه هستند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد: باید از الگوی ایرانی اسلامی برای رسیدن به پیشرفت استفاده کرد و اگر جوانان پا در مسیر پیشرفت بگذارند امیدوارانه‌تر آینده انقلاب و کشور را رقم می‌زنند.

قمی استقلال سیاسی را لازمه و مقدمه پیشرفت همه جانبه دانست و افزود: این مهم مکتب امام راحل شالوده و اصول آن را مشخص کرده است.

انتهای پیام/م

 

برچسب ها: جوانان ، امام خمینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.