فرماندار قم خبر داد؛

پایان نام نویسی داوطلبان پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری

فرماندار قم از پایان نام نویسی داوطلبان انتخابات میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با ثبت نام ۱۴۴ تن در قم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،حیدری، فرماندار قم گفت:نام نویسی داوطلبان انتخابات میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز پنجشنبه به پایان رسید.

او ادامه داد:در پایان هفت روز نام نویسی از داوطلبان، ۱۴۴ نفر با حضور در ستاد انتخابات استان قم برای نامزدی در انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری نام نویسی کردند که از این تعداد ۵۷ داوطلب برای حوزه انتخابیه قم و ۸۷ نفر برای حوزه‌های انتخابی استان‌های خراسان رضوی و جنوبی، تهران و فارس ثبت نام کردند.

حیدری عنوان کرد:داوطلبانی که اجتهاد آنان محرز نیست باید در آزمون کتبی شرکت کنند. این آزمون ۲۸ آذر در قم، خیابان رسالت، دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

استان قم در مجلس خبرگان رهبری یک کرسی دارد که نماینده قم در این دوره مرحوم آیت الله مومن بود که با توجه به ارتحال ایشان، انتخابات میان دوره این مجلس در قم جمعه دوم اسفند نود و هشت همزمان با انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار