مسولان فکری به حال چمن ورزشگاه وطنی کنند

قائم مقام باشگاه نساجی مازندران گفت:از مسولان استان می‌خواهیم فکری به حال چمن ورزشگاه وطنی کنند که از نظر زیر ساخت دچار مشکل است.

سیف الله پور قائم مقام باشگاه نساجی مازندران در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه مسولان فکری به حال چمن ورزشگاه وطنی کنند، گفت:چمن این ورزشگاه از لحاظ زیر ساختی دچار مشکل است و هر هفته بازکنان ما و حتی بازیکنان حریف حین بازی دچار مصدومیت می‌شوند.

او افزود:چمن ورزشگاه به نوعی است که بعد هر بازی بازیکنان دچار کوفتگی شدید می‌شوند و احتمال آسیب دیدگی در آن‌ها بیشتر می‌شود.

سیف الله پور با بیان اینکه نساجی تنها تیمی است که در همه رده‌های سنی در لیگ برتر حضور دارد گفت:متاسفانه ما به علت نداشتن زمین تمرین مجبوریم ۲ روز قبل بازی به فائمشهر بیاییم.

قائم مقام باشگاه نساجی فشردگی بازی‌ها را یکی دیگر از علل مصدومیت بازیکنان این تیم برشمرد و افزود:بازی‌های لیگ هر ۴ روز برگزار می‌شود و این مسئله برای تیمی مانند نساجی که از امکانات زیادی برخوردار نیست مشکل آفرین است.

او با اشاره به بازی امروز با شهر خودرو گفت:در بازی امروز مصدومان زیادی داریم و امیدواریم جوانان این تیم در غیاب بازیکنان مصدوم موفقیت لازم را بدست آورند.

سیف الله پور از هواداران خواست به ورزشگاه بیایند و از تیم نساجی در بازی امروز حمایت کنند.
 
بازی نساجی مازندران و شهر خودرو مشهد امروز جمعه 22 آذرماه در ورزشگاه وطنی قائمشهر برگزار می شود.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار