در بسته حوادث ۲۲ آذرماه بخوانید؛

از دستگیری فروشندگان موادمخدر و سارقان تا سقوط خودرو در رودخانه در خوزستان

مهم‌ترین حوادث استان خوزستان را در بسته حوادث امروز جمعه ۲۲ آذرماه مشاهده کنید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حوادث امروز جمعه ۲۲ آذرماه ۹۸ استان خوزستان را در بسته خبری زیر بخوانید.

فروشندگان موادمخدر در دام قانون

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با فروشندگان موادمخدر، ماموران کلانتری ۱۱ و ۲۸ با اقدامات تخصصی، ۲ فروشنده مواد مخدر را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقدار ۳ کیلو و ۲۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک و چندین ترازوی توزین و حقه وافور کشف شد.

سرهنگ دالوند تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

دستبند پلیس بر دستان سارقان احشام در رامهرمز

سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی شهرستان رامهرمز گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت احشام در روستا‌های اطراف شهرستان رامهرمز، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات تخصصی و راه اندازی گشت‌های محسوس و نامحسوس ۲ سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی یک عملیات ضربتی را مخفیگاشان دستگیر کردند.

سرهنگ سهرابی ادامه داد: متهمان در برابر شواهد و مستندات پلیس راهی جز بیان حقیقت نداشتند و به ۱۰ فقره سرقت احشام در شهرستان رامهرمز اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی رامهرمز با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضائی داده شدند، به منظور پیشگیری از سرقت احشام به دامداران توصیه کرد: با توجه به اینکه بیشترین سرقت‌ها در ساعات پایانی شب رخ می‌دهد لذا سرکشی مداوم و مستمر از محل نگهداری احشام، محکم سازی و استفاده از درب و پنجره آهنی و قفل محکم و محل نگهداری احشام موجب می‌شود که سارقان در اهداف خود ناکام بماند.

جان باختن یک نفر بر اثر سقوط خودرو در رودخانه دز

محمد حبیب زارع فرمانده عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: بامداد امروز جمعه ۲۲ آذرماه، طی تماس شهروندی با سامانه ۱۲۵ این سازمان گزارش سقوط یک دستگاه پراید به حاشیه رودخانه دز اطلاع‌رسانی شد.

او اظهار کرد: ستاد فرماندهی عملیات بلافاصله تیم امداد و نجات را به محل حادثه واقع در نزدیکی پل حمید آباد اعزام کرد.

حبیب زارع با بیان اینکه علت حادثه توسط پلیس راهور در دست بررسی است، بیان داشت: یک دستگاه خودروی سواری پراید پس از برخورد با دیواره بتنی پل کوچک در نزدیکی پل حمیدآباد در رودخانه سقوط کرد که منجر به کشته شدن راننده ۵۰ ساله و مصدوم شدن یک زن میانسال شد.

فرمانده عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول تصریح کرد: برای رهاسازی جسد از درون کابین خودرو اقدام به غواصی در عمق سه متری رودخانه کردیم و درنهایت جسد به ماموران انتظامی حاضر در محل تحویل داده شد.

او ادامه داد: زن میانسال توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.


تکمیل می‌شود...

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.