در بسته حوادث ۱۳ آذرماه بخوانید؛

از به دام افتادن شکارچیان غیرمجاز تا معدوم سازی موادغذایی فاسد

مهم‌ترین حوادث امروز، چهارشنبه ۱۳ آذر ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز چهارشنبه ۱۳ آذر ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

۵۵ شکارچی غیرمجاز در خوزستان دستگیر شدند

محمد جواد اشرفی مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: در آبان‌ماه سال جاری از مجموع ۵۰ تخلف زیست محیطی ۵۵ متخلف شکار و صید شناسایی و دستگیر شدند

او اظهار داشت: از این متخلفان ۳۰ قطعه ادوات شکار و صید به همراه ۱۵ قبضه سلاح شکاری مجاز و غیرمجاز نیز کشف و ضبط گردیده است.

اشرفی بیان کرد: در این مدت ۲۴ مورد جرم نگهداری و خرید و فروش و نگهداری حیات وحش نیز کشف شده که گونه‌ها بعد از تیمار و اطمینان از سلامت در طبیعت استان رهاسازی شدند.

این مقام مسئول ادامه داد: از مجموع ۵۵ تخلف زیست محیطی،۴۰ پرونده در جریان و ۱۰ پرونده نیز مختومه شده است.

پیش از این اشرفی مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان گفته بود ۴۱۲ شکارچی و صیاد غیرمجاز در خوزستان در نیمه نخست امسال دستگیر شدند.

او تعداد کل تخلفات در ۶ ماه نخست امسال در حوزه یگان حفاظت محیط زیست را ۲۲۷ مورد اعلام کرده که نسبت به مدت مشابه پارسال حدود ۲۰ درصد کاهش داشته است.

معدوم سازی ۲ تن موادغذایی فاسد در اندیمشک

عبدالرحمان روحانی مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: در جریان به دنبال بازدید و بازرسی مستمر توسط کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت این شهرستان، ۲ تن موادغذایی فاسد تاریخ مصرف گذشته از فروشندگان مواد غذایی کشف و معدوم شد.

او افزود: همچنین ۳۵۰ لیتر شیر تاریخ مصرف گذشته نیز از فروشندگان کشف و معدوم شد.

روحانی اظهار داشت: با واحد‌های عرضه و تولید مواد غذایی غیراستاندارد و تاریخ مصرف گذشته به شدت برخورد می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک، مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته را تهدید جدی سلامت همه مردم دانست و بیان کرد: شهروندان باید در هنگام خرید به تاریخ مصرف کالا و برچسب تاریخ تولید و انقضای محصول توجه جدی داشته باشند.

این مقام مسئول با بیان تشدید بازرسی روزانه بهداشتی از فروشندگان و توزیع کنندگان ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه بهداشتی، موارد را با شماره تلفن ۴۲۶۹۱۲۳۳ مرکز بهداشت این شهرستان و شماره تلفن ۱۹۰ وزارت بهداشت اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن توسط بازرسان این مرکز، مورد بررسی قرار گیرد.


تکمیل می‌شود...

برچسب ها: حوادث ، پلیس آگاهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.