مهم‌ترین حوادث امروز، پنجشنبه ۱۶ آبان ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز پنجشنبه ۱۶ آبان ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

تخریب ۹ باب کوخه همزمان با فصل بازگیری در هندیجان

مصطفی حق زاده رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان هندیجان گفت: یگان اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان به گشت و کنترل در فصل بازگیری پرداختند.

او افزود: طی این گشت و کنترل، ماموران یگان این اداره موفق به تخریب ۹ باب کوخه، رهاسازی ۱۳ قطعه کبوتر، ۵ بهله دلیجه و ۲ عدد موش جربیل شدند.

حق زاده اظهار داشت: در این ماموریت‌ها چندین متخلف و کوخه بان نیز با دیدن مامورین از محل متواری شدند و خوشبختانه از صید غیرمجاز جلوگیری بعمل آمد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان هندیجان بیان کرد: همچنین در این ماموریت ۱۲ رشته تور پرنده گیری و چندین کلاف طناب نیز کشف و ضبط گردید.

انحراف سمند، ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد

محمدامین زرگر سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان گفت: ساعت ۱۰ و ۳۵ دقیقه امروز، پنجشنبه ۱۶ آن ماه وقوع یک سانحه رانندگی بر اثر انحراف خودرو سمند از جاده در محور باغملک-صیدون به مرکز اورژانس ۱۱۵ اطلاع رسانی شد.

او افزود: نیرو‌های امدادی بلافاصله پس از دریافت گزارش حادثه به محل مذکور اعزام شدند.

زرگر با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در پی نداشت، اظهار کرد: در این حادثه ۶ نفر مصدوم شدند و به وسیله آمبولانس‌های مرکز اورژانس به مرکز درمانی انتقال یافتند.

دستگیری سارقان حرفه ای احشام در دشت آزادگان

سرهنگ سید قاسم موسوی فرمانده انتظامی دشت آزادگان گفت: در پی وقوع چندفقره سرقت احشام در برخی مناطق این شهرستان، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت .

او اظهار داشت: ماموران پاسگاه الله اکبر با اقدامات گسترده و بررسی آثار به جا مانده از سارقان موفق شدند، ۳ سارق حرفه ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ موسوی تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به ۴ فقره سرقت احشام در مناطق مختلف شهرستان دشت ازادگان اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی داده شدند.

خرده فروشان مواد مخدر در دام قانون افتادند

سرهنگ کاظم نیسی جانشین فرماندهی انتظامی گتوند گفت: در پی گزارش‌های واصله از مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر تبدیل یه باب واحد مسکونی به پاتوق خرده فروشان و مصرف کنندگان مواد مخدر و در پی آن نارضایتی شهروندان ساکن آن محله، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی ۳ نفر اعضای اصلی پاتوق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند که در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقدار ۸۲ سانت هروئین و تعدادی آلات استعمال مواد مخدر، یک عدد باک موتور سیکلت و یک دستگاه موتورسیکلت، حدود ۲۰۰ عدد آچار مختلف و تعداد ۷ دستگاه گوشی لنزدار و ساده سرقتی کشف شد.

سرهنگ نیسی ادامه داد: متهمان در تحقیقات پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.

محموله پوشاک قاچاق به بن بست قانون رسید

سرهنگ سید محمد صالحی جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: به منظور مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشدید برخورد با قاچاقچیان، ماموران ایستگاه بازرسی "پل زال" اندیمشک با کنترل محور‌های مواصلاتی و خودرو‌های عبوری، ۲ دستگاه خودروی پژو حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

او تصریح کرد: در بازرسی از بار خودروی توقیفی ۲۹ طاقه پارچه و ۹۷ دست کاپشن قاچاق فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف شد.

سرهنگ سید محمد صالحی با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده را یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال برآورد کردند، اذعان داشت: در این رابطه ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.

باند ۴ نفره سارقان حرفه‌ای باغات دزفول متلاشی شد

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در باغات این شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی بصورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: کارگاهان پلیس با اقدامات اطلاعاتی باند ۴ نفره سارقان حرفه‌ای باغات را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد زیادی وسایل سرقتی از قبیل قبیل درب و پنجره، کابل برق، فنس فلزی و ... کشف شد، اظهار کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به ۸ فقره سرقت از باغات در سطح شهرستان دزفول اعتراف کردند.

سرهنگ گراوندی بیان داشت: با انجام تحقیقات تکمیلی ۲ مالخر که در این خصوص با سارقان همکاری داشتند نیز شناسایی و در عملیاتی جداگانه دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.