بسته حوادث ۱۱ آبان ۹۸؛

حوادث روز خوزستان در بسته خبری شنبه ۱۱ آبان ماه

مهم‌ترین حوادث امروز، شنبه ۱۱ آبان ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز شنبه ۱۱ آبان ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

دستان سارقان در اهواز بسته شد

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار و همچنین فروشندگان موادمخدر و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز، در اهواز به مرحله اجرا در آمد.

او افزود: ماموران پلیس ۴۴ حرفه‌ای و سابقه‌دار، یک سارق به عنف، ۴ خرده‌فروش مواد مخدر و ۲ عامل تیراندازی را شناسایی و پس از هماهنگی مرجع قضایی طی چند عملیات ضربتی و هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند با بیان اینکه مأموران انتظامی ۴ هزار و ۵۰۲ گرم انواع مواد مخدر، تعدادی اموال سرقتی و ۲۸ قبضه سلاح غیرمجاز به همراه ۵۱۹ فشنگ مربوطه نیز کشف کردند بیان داشت: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۱۰۰ فقره انواع سرقت در سطح اهواز اعتراف و پس از تشکیل پرونده، تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی اهواز تصریح کرد: ۵۵ موتورسیکلت، ۳۴ خودروی متخلف توقیف و ۲۲ معتاد متجاهر نیز دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شدند.

این مقام مسئول گفت: نیروی انتظامی به صورت شبانه‌روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد.

برخورد قاطع پلیس با سارق در دزفول

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول گفت: موضوع وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان، در دستور کار پلیس دزفول قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۹ یک سارق حرفه‌ای داخل خودرو را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ گراوندی بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهم مقادیری اموال مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی دزفول تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به ۷ فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرد که به مرجع قضائی معرفی گردید.

این مقام مسئول گفت: برای پیشگیری از سرقت ضمن تجهیز خودرو به وسایل ایمنی و بازدارنده از پارک کردن خودرو در نقاط خلوت و تاریک اجتناب کرده و حتی المقدور از پارکینگ عمومی استفاده کنند.

 سارق باطری خودروها  در اهواز به دام افتاد

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: موضوع وقوع چندفقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در شهر اهواز، بررسی موضوع و دستگیری سارق در دستورکار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۷ موفق شدند یک سارق راشناسایی وپس از هماهنگی با مرجع قضائی درمخفیگاهش غافلگیر و دستگیرکنند.

سرهنگ دالوند بیان داشت: متهم در بازجویی پلیسی ضمن اعتراف به جرم خود درخصوص سرقت‌های به وقوع پیوسته، به ۲۰ فقره سرقت باطری خودرو در نقاط مختلف اهواز اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: حوادث ، مواد مخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.