در بسته حوادث ۹ آذرماه بخوانید؛

از دستگیری عامل کلاهبرداری میلیاردی از فروشندگان طلا تا واژگونی پژو ۴۰۵ در اهواز

مهم‌ترین حوادث امروز، شنبه ۹ آذر ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز شنبه ۹ آذر ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید

سردار سید محمد صالحی جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان در پی ارجاع یک فقره پرونده قضائی نیابتی از کلانشهر اهواز به شهرستان مسجدسلیمان مبنی بر کلاهبرداری از فروشندگان طلا در سایت‌های مجازی، این موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس فتا شهرستان مسجدسلیمان با اقدامات تخصصی و رصد دقیق اطلاعاتی یک متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سردار صالحی در خصوص شیوه کلاهبرداری متهم بیان کرد: فرد کلاهبردار خود را خریدار طلا در سایت دیوار معرفی و پس از اخذ شماره تماس و شماره حساب با روش‌های متقلباته تلفن همراه فروشنده را هک و برای مخاطبین دفترچه تلفن او درخواست پول می‌کرد، که پس از انتقال وجه طلا را تحویل می‌گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه متهم تاکنون به برداشت مبلغ ۲ میلیارد ریال از ۴۰ شهروندان اعتراف نمود، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

واژگونی خودرو پژو ۴۰۵ حادثه ساز شد

ابراهیم قنبری مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ساعت ۲۱ و ۴۳ دقیقه امشب، طی تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵، واژگونی خودرو پژو ۴۰۵ در منطقه سپیدار اطلاع رسانی شد.

او بیان کرد: ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی سریعاً ۲ دستگاه خودرو اطفا حریق و امداد و نجات را از نزدیک‌ترین ایستگاه به محل حادثه اعزام کرد.

قنبری اظهار داشت: خودرو پژو ۴۰۵ حین حرکت درمسیر واژگون شد و راننده خودرو مصدوم درون اتاقک خودرو گرفتار شده بود و قادر به خارج شدن نبود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با نصب علایم ترافیکی در مسیر و ایمن سازی محل حادثه با استفاده از ابزار تخصصی راننده مصدوم را از درون اتاقک خودرو خارج کردند و به امدادگران اورژانس ۱۱۵ جهت درمان تحویل دادند.

او اذعان داشت: آتش نشانان وسیله نقلیه را به حاشیه امن مسیر منتقل و از بروز حوادث احتمالی جلوگیری کردند.

 

تکمیل می شود...

برچسب ها: حوادث ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار