در بسته حوادث ۸ آذرماه بخوانید؛

از دستگیری فروشندگان موادمخدر تا دستگیری سارقان در خوزستان

مهم‌ترین حوادث امروز، جمعه ۸ آذر ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز جمعه ۸ آذر ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید

فروشندگان موادمخدر در بند قانون

سرهنگ "علی تقدسی" فرمانده انتظامی هفتکل در تشریح این خبر گفت: با هدف تداوم اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و در پی کسب خبری مبنی بر اینکه ۳ نفر در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت می‌کنند، شناسایی و دستگیری آنان در دستور کارماموران پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس با کار اطلاعاتی متهمان را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند که در بازرسی از آن‌ها ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و ترازو فروش کشف شد.

سرهنگ تقدسی با بیان اینکه همکاری و ارتباط مداوم شهروندان با پلیس می‌تواند موجب موفقیت در ماموریت‌ها خواهد شد، از شهروندان خواست؛ هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص اماکن توزیع موادمخدر را در اولین فرصت از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

سارقان حرفه ای در ماهشهر دستگیر شدند

سرهنگ"رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با سارقان حرفه‌ای در سطح حوزه استحفاظی، ماموران انتظامی ماهشهر با اقدامات تخصصی تعداد ۳ سارق حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او افزود: در تحقیقات پلیسی متهمان به ۱۱ فقره انواع سرقت از قبیل؛ داخل خودرو، موتورسیکلت و کابل برق در سطح شهرستان ماهشهر اعتراف کردند.

سرهنگ تقدسی اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.


تکمیل می‌شود...

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.