در بسته حوادث ۱۱ آذرماه بخوانید؛

از دستگیری سارقان تا به دام افتادن شکارچی پرندگان در خوزستان

مهم‌ترین حوادث امروز، دوشنبه ۱۱ آذر ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز دوشنبه ۱۱ آذر ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

پلیس دستان سارقان حرفه‌ای را بست

سرهنگ سید قاسم موسوی فرمانده دشت آزادگان گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و برخور قاطع با مخلان نظم عمومی، طرح شناسایی و دستگیری سارقان سابقه دار و تحت تعقیب بصورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی و تخصصی ۴ نفر از سارقان حرفه‌ای و تحت تعقیب که دارای سوابق متعدد سرقت نیز هستند را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرنه دستگیر کردند.

موسوی بیان داشت: در بازرسی انجام شده از مخفیگاه متهمان بیش از ۵۰ متر سیم برق، آلات و ادوات مخصوص برش و سرقت سیم برق، ۱۸ عدد گوشی موبایل همراه، یک دستگاه پمپ اب، دو دستگاه رایانه، یک دستگاه کولر گازی، ۱۲ عدد انگشتر نقره‌ای، دو دستگاه دوچرخه‌ی حرفه‌ای، یک دستگاه دوربین عکاسی، کشف شد.

فرمانده دشت آزادگان با بیان اینکه سارقان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۱۶ فقره انواع سرقت اعتراف کردند، ادامه داد: در همین رابطه پرونده تشکیل و متهمان به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

شکارچی غیرمجاز پرنده در کارون دستگیر شد

عباس ظاهری شهماروندی رییس اداره محیط زیست شهرستان کارون گفت: طی گشت و کنترل مشترک یگان ادارات محیط زیست شهرستان‌های کارون و اهواز در حوزه استحفاظی، یک نفر متخلف شکار غیرمجاز پرنده دستگیر شد و تعداد ۳۱ قطعه پرنده مهاجر از نوع چنگر کشف گردید.

او افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

ظاهری شهماروندی اظهار داشت: این متخلف به ازای شکار ۳۱ قطعه چنگر، به پرداخت جریمه نقدی به مبلغ ۳۱ میلیون ریال بدلیل ضرر و زیان وارده به محیط زیست محکوم شد.


تکمیل می‌شود...

برچسب ها: حوادث ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.