پروژه‌ها و خدمات وزارت نیرو در رفاه مردم تاثیر بسزایی دارد

مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری کردستان گفت:وزارت نیرو عملکرد قابل توجهی در صنعت آب وبرق استان داشته و با اقدامات خدماتی نقش قابل توجهی در ایجاد رفاه جامعه ایفاء نموده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، لیلا آژیر مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری کردستان در نشست هم اندیشی با بانوان صنعت آب و برق استان گفت: مفتخر هستیم که در هفته آتی میزبان وزیر نیرو باشیم و امیدواریم که حضورشان بیش از پیش مایه خیر و برکت برای این استان باشد.

اوافزود: وزارت نیرو عملکرد بسیار خوبی را در صنعت آب و برق استان داشته واگر مروری بر خدمات و تاثیرات متقابلی که پروژه‌های صنعت آب و برق بر خانواده‌ها و زندگی زنان دارد داشته باشیم به این نتیجه خواهیم رسید که نقش زنان در مدیریت مصرف خانواده بی بدیل است و این امر بر هیچ کس پوشیده نیست.

آژیر با استقبال از پویش هر هفته الف ـ ب ـ ایران با اهداف ملی، افزایش امید و اعتماد اجتماعی، خاطر نشان کرد: پروژه‌های وزارت نیرو با ایجاد بستر مناسب در زمینه‌های تامین و انتقال آب شرب و کشاورزی سالم و پایدار، توسعه شبکه‌های انتقال و توزیع برق در کل استان خصوصا در روستا‌ها و مهاجرت معکوس تاثیرات قابل توجهی داشته است.

بشرا سروش مشاور امور زنان و خانواده شرکت آب منطقه‌ای کردستان، در جریان معرفی این طرح عنوان کرد: وزارت نیرو پویشی را در سراسر کشور آغاز کرده که با تکیه بر توان و همت متخصصان ایرانی، قرار است تا پایان سال جاری، ۲۲۷ پروژه آب و برق با اعتبار ۳۳۰ هزار میلیارد ریال در ۳۱ استان کشور به بهره برداری برساند.

سروش اظهار داشت: در این راه پرفراز و نشیب نباید نقش پررنگ بانوان این سرزمین را چه در صنعت آب وبرق و چه در خانواده نادیده گرفت.

او افزود: امید است که همکاری و همدلی تمامی اقشار جامعه خصوصا کارکنان زحمتکش صنعت آب و برق بتوانیم در راستای تحقق دستاورد‌های اهداف این پویش ملی، گامی بلند برداریم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.