احداث بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال مسکن شهری در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۵۰ میلیارد ریال مسکن شهری در استان احداث می‌شود.

سهراب رئیسی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفت ‎و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان در شهرکرد، اظهار داشت: بر اساس بودجه سالیانه تا پایان امسال ۱۳۲ واحد مسکن شهری با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال واگذار و یا در دست واگذاری خواهد بود.

او افزود: این واحد‌ها در شهرستان‌های شهرکرد ۸۴ واحد، اردل ۲۴ واحد و کیار ۲۴ واحد احداث و به متقاضیان واجد الشرایط واگذار می‌شود.

رئیسی اضافه کرد: این نهاد از ابتدا تا کنون یک هزار و ۷۲۴ واحد مسکن شهری با اعتباری بالغ بر ۶۴۶ میلیارد و ۹۰۴ میلیون ریال اعتبار احداث کرده است.

او با بیان اینکه حدود ۱۲۰ هکتار سایت مسکن مهر نیز توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آماده سازی شده است ادامه داد: همچنین هشت هزار و ۳۷۸ واحد مسکن مهر با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۶۷۴ میلیارد و ۱۹۴ میلیون ریال احداث و به متقاضیان واگذار شد.

رئیسی با بیان اینکه ساخت پروژه‌های مسکن شهری در اولویت کار این نهاد است گفت: ساخت مسکن مقاوم، زیبا، ارزان قیمت و با کیفیت عالی از جمله سیاست‌های بنیاد بوده که در این راستا تبیین استاندارد‌های مورد نظر بنیاد در طراحی، مشخصات فنی و ساخت جهت حرکت به سوی برندسازی و استفاده از پیمانکاران مجرب، نظارت مقیم، نظارت عالیه استانی و کشوری این امر عملی شده و کیفیت مطلوب سبب استقبال مردم از واحد‌های ساخته شده توسط بنیاد شده است.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: مسکن ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار