داورزنی: همه تیم‌های لیگ برتر فوتسال ما را به چشم یک مدعی نگاه می‌کنند

سرمربی تیم فوتسال ستارگان ورامین گفت: بازی‌های خوب ما در هفته‌های گذشته باعث شده که همه ما را به چشم یک مدعی نگاه کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال شب گذشته به اتمام رسید. در یکی از این دیدار‌ها تیم خوب و قدرتمند ستارگان ورامین موفق شد در یک بازی جذاب و دیدنی با نتیجه پر گل ۶ بر ۲ دیگر تیم خوب این دوره از رقابت‌ها یعنی مقاومت البرز شکست دهد و با ۳۷ امتیاز بعد از تیم‌های مس سونگون و گیتی پسند اصفهان در جایگاه سوم جدول رده بندی قرار گیرد.

تیم ستارگان ورامین با پیروزی که در بازی دیشب به دست آورد، نه تنها خود را به جمع ۳ تیم برتر رقابت‌ها رساند، بلکه توانست در فاصله ۵ هفته مانده به پایان مسابقات لیگ برتر از الان خود را یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در این فصل معرفی کند.


بیشتر بخوانید: نتایج دیدار‌های هفته بیستم لیگ برتر فوتسال ایران


رضا داورزنی سرمربی تیم فوتسال ستارگان ورامین که در این فصل موفق شده نتایج بسیار خوبی را کسب کند، پس از پیروزی در بازی شب گذشته برابر مقاومت البرز در پاسخ به این سوال که برخی از تیم‌های لیگ برتر از حالا ستارگان را به چشم مدعی قهرمانی نگاه می‌کنند اظهار داشت: اینکه تیم‌ها ما را از الان به عنوان مدعی نگاه می‌کنند، به عملکرد ما در بازی‌های گذشته و پیروزی‌هایی که موفق شدیم به دست آوریم بر می‌گردد.

او افزود: تیم ما در این فصل بازی به بازی جلو می‌رود. تمرینات خود را بر اساس بازی‌هایی که در آینده داریم برنامه ریزی می‌کنیم. در این مدت بازیکنان ما به هماهنگی کاملی دست پیدا کرده اند، به طوری که بازیکنان در هر مسابقه‌ای که شرکت می‌کنند، می‌دانند به دنبال چه هدفی هستند و همین باعث شده کسانی که بازی‌های تیم ما را تماشا می‌کنند از آن لذت ببرند.

داورزنی درباره بازی با مقاومت البرز گفت: بازی بسیار خوبی بود. تیم مقاومت، روز سه شنبه با گیتی پسند یک بازی بسبار نزدیک و سختی را برگزار کرده بود و موفق شد در آن دیدار تیم خوب و قدرتمند گیتی پسند را با نتیجه ۲ - ۲ متوقف کند. از قبل پیش بینی کرده بودیم که یک بازی بسیار سختی را پیش رو خواهیم داشت. بازی دیشب تقابل بازیکنان با تجربه و جوان بود که خدا را شکر تیم ما توانست با کمک بازیکنان با تجربه ۳ امتیاز کامل این دیدار را کسب کند.


بیشتر بخوانید: سوهان محمد و سن ایچ به تساوی رضایت دادند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار