اجرای نمایش های تئاتر کودکان در اهواز

رئیس اداره هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان به ارائه برنامه اجرای نمایش‌های تئاتر کودکان در شهر اهواز پرداخت.

شهلا شفیعی رئیس اداره هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  در خصوص برگزاری نمایش تئاتر کودکان در اهواز گفت: اجرای آخر هفته‌ها در سینما ساحل نمایش کودک ماجرای شنبه، اقای گل خندان است که طبق برنامه ریزی انجام می‌شود.

او در ادامه افزود: اجرای نمایش کودک شازده همستر ایوب بختیاری در تالار مهتاب نیز داریم که صورت می‌گیرد.

مهرداد بهراد دبیر بخش پژوهش دومین جشنواره ملی تئاتر اهواز آثار راه یافته به بخش پژوهش و ترجمه جشنواره ملی تئاتر اهواز را معرفی کرد.

دبیرخانه بخش پژوهش دومین جشنواره تئاتر اهواز گفت: پس از بررسی آثار واصله مشتمل بر ۱۶ اثر در بخش مقاله علمی -پژوهشی، ۱۰ مقاله در بخش مرور و ۱۲ اثر در بخش ترجمه معرفی گردید.

شرکت کنندگان موظفند نسخه کامل مقاله خود را با رعایت نکات ویرایشی و نگارشی تا تاریخ ۲۱ آذر به ایمیل بخش پژوهش ارسال کنند و علاوه بر این کلیه شرکت کنندگان به جز مترجمینی که اقدام به ترجمه نمایشنامه کرده اند می‌بایست جهت ارائه سمینار از اثر خود به همراه پاورپوینت جهت روز داوری، آمادگی لازم را داشته باشند.

بنا به همین گزارش پذیرش شرکت کنندگان جهت اسکان در روز اول دی ماه و تاریخ سمینار‌ها روز‌های دوم و سوم دی ماه سال جاری خواهد بود و شرکت کنندگان جهت اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۶۶۱۶۴۰۴۵در ارتباط باشند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.