​رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان رامسر گفت: دیوار حفاظتی در نقاط پرتگاهی رامسر با هزینه ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون  ریال در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد گلیج رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان رامسر از دیوار حفاظتی در نقاط پرتگاهی رامسر به منظور ارتقای ایمنی و جلوگیری از سقوط به دره با اعتباری  ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون  ریال در حال انجام است.

او افزود: احداث دیوار حفاظتی در محور تالش سرا جنت رود بار و جنت رود بار به طول ۱۲۰ متر، ارتفاع متوسط ۴ متر و عرض متوسط ۲ و نیم متر در حال اجرا است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان رامسر گفت: با توجه اینکه جاده موجود با سطح رودخانه دارای اختلاف ارتفاع است، اجرای دیوار حفاطتی جهت ایمن سازی و جلوگیری از سقوط افراد و وسایل نقلیه در دستور کاراین اداره قرار گرفت.

گلیج افزود: امید است اجرای این طرح تأثیر بسزایی در بهبود عبور و مرور وکاهش مشکلات مردم داشته باشد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان رامسر گفت: عملیات‌های راهداری شامل خاکبرداری، ریزش برداری، شانه سازی، نصب تابلو وعلایم، رنگ آمیزی و شستشوی علایم، پاک سازی محور، تنقیه پل‌ها، لکه‌گیری، تعمیر به صورت مستمر در حال انجام است.

از ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه‌های موجود در مازندران، مقدار ۳۶۶ کیلومتر مربوط به شهرستان رامسر است.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار