معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه از آن‌هایی که دولت را نقد می‌کنند، خواست تا در کنار نقدهایشان، برای حل مشکلات راهکار هم بدهند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،افشین کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه با بیان اینکه در این روز‌ها و ماه‌ها شاهد هستیم که نقد‌های شدیدی به دولت می‌شود که گا‌ها این نقد‌ها به توهین و تخریب هم می‌رسد، گفت : اگرچه معتقدم نقد نباید خط قرمز داشته باشد، اما این اعتقاد را هم دارم که نقد‌ها نباید فقط قوه مجریه را نشانه بگیرد، بلکه باید همه عناصر تصمیم‌ساز نظام آسیب‌شناسی و نقد شوند.

او با تاکید بر اینکه نقد کردن دولت به امید گرفتن کرسی دولت در آینده از سوی برخی منتقدین اشتباه و در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست، گفت : امروز اغلب نقد‌هایی که به دولت می‌شود از جانب کسانی است که مدعی اداره بهتر امور هستند، لذا آن‌هایی که نقد می‌کنند باید راهکار هم برای حل مشکلات ارائه کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه اشاره‌ای هم به پایین آمدن شدید درآمد‌های نفتی کشور که بخش بزرگی از بودجه کشور را هم تشکیل می‌دهد داشت و گفت: شرایط امروز کشور همچون شرایط خانواده‌ای دانست که حقوق پدر خانواده از چهار میلیون تومان به یک میلیون تومان کاهش پیدا کرده و در چنین شرایطی مدیریت امور برای این خانواده سخت خواهد شد و مشکلات آن‌ها هم بیشتر می‌شود.

او هفته پژوهش را فرصتی برای قرار گرفتن در مسیر دانایی عنوان کرد و افزود: با توسعه کار‌های پژوهشی شاهد حل مشکلات جامعه باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه با بیان اینکه جامعه توسعه یافته جامعه‌ای است که دانایی محور آن است، گفت: اگر نظام دانایی گفتمان غالب یک جامعه شود، آن جامعه راه توسعه را در پیش خواهد گرفت.

او گفت: شروع راه دانایی با "چرا" گفتن و زمانی است که افراد نسبت به آنچه در اطرافشان می‌گذرد حس پرسشگری داشته باشند.

کریمی از دانش‌آموزان به عنوان امید‌های فردای کشور یاد کرد و از آن‌ها خواست تا خلاقیت خود را دست کم نگیرند و پاسخ چرا‌های ذهن خود را با تعقل و اندیشیدن بیابند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.