گاز رسانی به ۱۵۶ روستا در کردستان

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان گفت: در سال جاری تعداد ۵۸ روستای استان کردستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار گردیده و عملیات گازرسانی به ۱۵۶ روستا در حال اجراء می‌باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، احمد فعله گری مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان در جمع خبرنگاران گفت: تاکنون تعداد ۵۲۹ هزار و ۸۷۱ اشتراک پذیری در استان کردستان صورت گرفته که از این میزان ۴۹۵ هزار و ۱۲۷ اشتراک در بخش خانگی، ۳۲هزار و ۴۶۳ اشتراک در بخش تجاری و ۲ هزار و ۲۸۱ اشتراک سهم بخش صنعتی بوده است.

او افزود: در سال جاری تعداد ۵۸ روستای استان کردستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار گردیده و عملیات گازرسانی به ۱۵۶ روستا در حال اجراء می‌باشدکه برای تحت پوشش قرار گرفتن این تعداد روستا بیش از ۷۰۰ کیلومتر شبکه گذاری صورت گرفته است.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان ابیان کرد: تاکنون۱۰ هزار و ۶۳۴ کیلومتر شبکه گذاری شهری و روستایی انجام گرفته است که از این میزان ۳ هزار و ۳۶۵ کیلومتردر بخش شهری و ۷۲۶۹ کیلومتر در بخش روستایی به اجرا درآمده است.

فعله گری همچنین از نصب ۲۶۷ هزار و ۲۱۲ انشعاب در سطح استان خبر داد و گفت: از این میزان تعداد ۱۵۷هزار و ۳۷ انشعاب شهری و ۱۱۳ هزار ۹۰ انشعاب روستایی می‌باشد.

او در پایان سخنانش تعداد روستا‌های گازدار استان کردستان را یک هزار و ۲۳۰ مورد اعلام کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.