اولین جراحی پیوند قرنیه چشم در غرب مازندران

برای اولین بار در غرب مازندران، عمل جراحی پیوند قرنیه چشم در بیمارستان امام رضا (ع) نیروی دریایی سپاه شهرستان چالوس انجام شد.

محمد علی فیروزجایی رئیس بیمارستان امام رضا (ع) نیروی دریایی سپاه پاسداران شهرستان چالوس در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با اشاره به اولین جراحی پیوند قرنیه چشم در این بیمارستان، گفت: این بیمارستان به عنوان تنها بیمارستان نیرو‌های مسلح در غرب استان همواره تلاش دارد تا بهترین و مطلوب‌ترین خدمات را به مردم ارایه دهد.

او افزود: در این بیمارستان انواع خدمات درمانی در بخش‌های مختلف انجام می‌شود، اما تلاش همکاران ما این بود تا بر اساس نیاز‌های مردمی الویت بندی‌هایی انجام و به صورت فوق تخصصی انجام شود که یکی از آن‌ها درمان چشم بوده که امروز شاهد هستیم برای اولین بار در غرب  مازندران عمل جراحی پیوند قرنیه چشم با موفقیت انجام شده است.

رضایی فوق تخصص قرنیه چشم نیز گفت: این بیمار سال‌ها پیش عمل جراحی چشم انجام داده  و لنز بر چشمش گذاشته بود که بعد از سال‌ها قرنیه بیمار  دچار کدورت شد و ابتدا لنز جدید بر روی چشم وی قرار دادیم و بعد عمل جراحی پیوند قرنیه لایه‌ای چشم به خوبی انجام شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.