داستان قرص و کیک به آمل هم رسید

یک شهروند آملی صبح امروز بعد از بازکردن بسته‌های کیک، متوجه قرص‌های مشکوک داخل آن شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،ماجرای وجود قرص در داخل کیک‌های بسته بندی شده که در چند روز گذشته در برخی شهر‌های کشور مشاهده شده است حالا به آمل هم رسید و یک شهروند آملی صبح امروز هنگام بازکردن یکی از این کیک‌ها با قرص مشکوک در داخل کیک مواجه شد.

این شهروند آملی می‌گوید این کیک شکلاتی را که بر روی آن یکی از شرکت‌های معروف مواد خوراکی کشور نیز حک شده است  به همراه چند وسیله دیگر برای دخترم خریداری کردم، اما دخترم پس از باز کردن پوسته کیک متوجه قرص صورتی رنگی در داخل آن شده و به من اطلاع داد.

او با بیان اینکه پس از مشاهده قرص در داخل کیک، با سامانه تلفن گویای وزارت بهداشت تماس گرفتم، افزود: در این تماس به من اعلام کردند   که این مورد از سوی ناظر بهداشتی شهرستان آمل بررسی خواهد شد.

این شهروند آملی گفت: با شرکت تولید کننده‌ای که نام برند آنان روی جلد کیک چاپ شده بود  تماس گرفتم که اعلام کردند پیگیری می کنند. 

معدوم کردن کیک‌های مشکوک

کرمی رییس اتاق اصناف شهرستان آمل گفت: چند کارتن کیک مشکوک با همان برندی که قرص داخل آن پیدا شده بود از فروشگاه مورد نظر جمع آوری شده است.

او با بیان اینکه گشت‌های ویژه اتاق اصناف و تعزیرات بازدید‌های خود را بیشتر و خاصتر کرده اند، افزود: این کیک و قرص رنگی پیدا شده در داخل کیک از سوی کارشناسان واحد نظارت بر مواد غذایی شبکه بهداشت شهرستان نیز رویت شده و در حال بررسی است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.