تظاهرات مقابل سفارت آمریکا در برلین در مخالفت با اقدام ترامپ درباره قدس

شماری از اقلیت‌های عرب و فلسطینیان مقیم آلمان در دومین سالگرد اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از سوی ترامپ مقابل سفارت آمریکا تظاهرات کردند.

تظاهرات مقابل سفارت آمریکا در برلین در مخالفت با اقدام ترامپ درباره قدسبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه المنار، شماری از اقلیت‌های عرب و فلسطینیان مقیم آلمان در دومین سالگرد اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از سوی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در محکومیت این اقدام نزدیک سفارت آمریکا در برلین تظاهرات کردند.

بر این اساس، شرکت کنندگان در این تظاهرات با در دست داشتن پرچم فلسطین، شعار‌هایی مبنی بر مخالفت امت عربی و اسلامی با این اقدام آمریکا سر دادند.

تظاهرکنندگان همچنین بر حق ملت فلسطین به داشتن کشور مستقل خود با پایتختی قدس تاکید کردند. آن‌ها خواستار ادامه گزینه مقاومت تا آزادسازی قدس و اماکن مقدس فلسطینی شدند.

یکی از شرکت کنندگان در این تظاهرات گفت: ما به مقابل سفارت آمریکا در برلین آمده ایم تا بار دیگر تاکید کنیم ملت فلسطین و همه امت عربی و اسلامی و همه آزادگان جهان در کنار ملت فلسطین هستند و از آن‌ها برای بازپس گرفتن قدس حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار