رئیس اداره منابع طبیعی سرخه خبر داد؛

رفع تصرف بیش از ۸ هزار متر مربع اراضی ملی در سرخه

حمیدرضا همتی گفت: هشت هزار و ۲۰۱ متر اراضی ملی در سرخه در راستای مقابله جدی با پدیده زمین خواری رفع تصرف‌شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حمیدرضا همتی رئیس اداره منابع طبیعی سرخه با بیان اینکه هشت هزار و ۲۰۱ متر اراضی ملی در سرخه رفع تصرف‌شده است گفت: این اقدام در راستای مقابله جدی با پدیده شوم و مذموم زمین خواری و برخورد با دخل و تصرف در اراضی ملی با همکاری نیروی انتظامی صورت گرفته است.

او بابیان اینکه این اراضی در پلاک ۱۹۹ بخش پنج شهرستان سرخه در منطقه امامزاده عبدالله قرار دارد، افزود: این اراضی پس از تنظیم پرونده تجاوز و احاله آن به مرجع قضائی در نهایت امر منجر به صدور رای محکومیت متخلف و رفع تصرف اراضی ملی شده است.

رئیس اداره منابع طبیعی سرخه بابیان اینکه حفظ و نگهداری عرصه‌های ملی وظیفه همگانی تلقی می‌شود، ابراز داشت: یکی از وظایف اداره منابع طبیعی و آبخیزداری، برخورد با سودجویان و فرصت طلبان عرصه‌های ملی و طبیعی است که در این راستا با همکاری دستگاه قضایی و انتظامی اقدامات قانونی و جدی صورت می‌گیرد.

همتی بابیان اینکه هدف از رفع تصرف و خلع ید اراضی حفاظت هر چه بیشتر از عرصه‌های منابع طبیعی است، اضافه کرد: اگر یگان حفاظت منابع طبیعی با موارد این چنین مواجه شود با همکاری سایر نهاد‌ها و دستگاه‌ها زمین یا ملک ساخته‌شده در اراضی ملی باز پس‌گیری می‌شود.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.