امدادرسانی هلال احمر استان اصفهان به ۱۲۷ حادثه دیده

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت:امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر این استان به۱۲۷ حادثه دیده امدادرسانی کردند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،داریوش کریمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به اینکه در طی یک هفته گذشته، پوشش امدادی ۴۹ حادثه توسط امدادگران این جمعیت انجام شده است، اظهار کرد: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر این استان اقدام به امدادرسانی به ۱۲۷ حادثه دیده کردند.

او با تاکید به حوادث تحت پوشش جمعیت هلال احمر استان اصفهان از ۱۶ تا ۲۲ آذرماه، گفت: در این بازه زمانی ۲۱ حادثه جاده‌ای، ۹ حادثه شهری، ۱۳ مورد خدمات حضوری، سه حادثه صنعتی و کارگاهی، دو حادثه برف و کولاک و یک حادثه ریزش آوار توسط نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر استان پوشش داده شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پایان با اشاره به اینکه در طول این مدت سه مورد عملیات رها سازی توسط تیم‌های عملیاتی این جمعیت صورت گرفته است، اظهار کرد: ۱۵۷ نفر نیروی عملیاتی این جمعیت در قالب ۵۶ تیم عملیاتی با همراه داشتن تجهیزات لازم در این ماموریت‌های امدادی مشارکت فعال داشتند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.