رئیس هیئت فوتبال کرمان اعلام کرد؛

استفاده از بهترین داوران در مسابقات شهرداری‌های کشور

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان گفت: در مسابقات فوتسال شهرداری‌های کلانشهر‌های کشور، داوران حاضر در لیگ برتر قضاوت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی قرایی، رئیس هیئت فوتبال استان کرمان در مراسم افتتاحیه مسابقات فوتسال شهرداری‌های کلانشهر‌های کشور که در سالن فجر شهر کرمان برگزار شد، با اعلام اینکه هیئت فوتبال استان کرمان مسئولیت برگزاری مسابقات را بر عهده دارد، ابراز امیدواری کرد: این رقابت‌ها در یک فضای منصافانه، عادلانه و با یک کیفیت فنی بسیار خوبی برگزار شوند و در نهایت ما شاهد رضایت همه باشیم.

او افزود: رقابت‌ها در سه گروه (دو گروه چهارتایی و یک گروه سه تایی) با مجموع ۲۳ بازی انجام می‌شود.

قرایی با اعلام اینکه سعی کرده ایم از بهترین داوران در این رقابت‌ها استفاده کنیم، تصریح کرد: هم اکنون داوران لیگ برتریمان بر این رقابت‌ها نظارت می‌کنند.

او بیان داشت: یکی از داورانی که امروز این کار را انجام می‌دهند و افتخاری برای جامعه داوری استان کرمان محسوب می‌شود، روح الله مطهری از کارمندان خود شهرداریست.

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان افزود: امیدواریم طی چند روزی که در خدمت شما عزیزان هستیم، بتوانیم به نحو شایسته این رقابت‌ها را برگزار کنیم.

قرایی از شهردار و اعضای شورای شهر به واسطه‌ی اهمیت به ورزش، قدردانی کرد و گفت: از زمانی که جهانشاهی به سمت معاونت فرهنگی ـ اجتماعی شهرداری منصوب شده اند، اقدامات بسیار خوبی را در حوزه ورزش همگانی شاهد بودیم.

او تصریح کرد: همواره به وی گفته ایم هیئت فوتبال خانه دوم وی است و خیلی مشتاقیم در کنار یکدیگر مسابقاتی را برگزار کنیم.

قرایی از عالم زاده شهردار کرمان خواست: با توجه به اینکه دوستان ما در باشگاه شهرداری دغدعه دارند و دوست دارند نگاه ویژه تری به این باشگاه شود، از این باشگاه حمایت کنند.

او باشگاه شهرداری را دارای قدمت و تاریخچه بسیار بالایی اعلام کرد و بیان داشت: حیف است این باشگاه را در سطح اول فوتبال استان نبینیم.

قرایی ابراز امیدواری کرد: با حمایتی که شهردار و شورای شهر از این باشگاه قدیمی می‌کنند، بار دیگر پرچم فوتبالشان مثل سال‌های گذشته بالا باشد و بازیکنانی که همیشه در حضور ما دغدغه دارند با نگاه ویژه تری این دغدغه شان برطرف شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار