رئیس فراکسیون بدر در پارلمان عراق: آمریکا می‌خواهد از طریق مطالبات مردم عراق به اهداف خود برسد

رئیس فراکسیون بدر در پارلمان عراق تاکید کرد آمریکا می‌خواهد از مطالبات مردم عراق برای رسیدن به اهداف خود در این کشور سوءاستفاده کند.

رئیس فراکسیون بدر در پارلمان عراق: آمریکا می‌خواهد از طریق مطالبات مردم عراق به اهداف خود برسدبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، «حسن شاکر» رئیس فراکسیون بدر در پارلمان عراق تاکید کرد که آمریکا در تلاش است تا اعتراضات عراق را به سمت اجرای برنامه‌ها و اهداف خود در این کشور بکشاند.

شاکر در گفتگوی ویژه خود اعلام کرد: اعتراضات عراق در ابتدا مسالمت‌آمیز و در جهت تحقق مطالبات ملت بود؛ زیرا قانون اساسی عراق تظاهرات مسالمت آمیز را تضمین می‌کند. اما متاسفانه عناصر نفوذی و خرابکار و نیرو‌های بیگانه و به‌ویژه سفارت آمریکا از این تظاهرات‌ها سوءاستفاده کردند.

رئیس فراکسیون بدر در پارلمان عراق اضافه کرد: امروز بسیاری از معترضان٬ مداخلات آمریکا را محکوم کرده و شعار‌هایی ضد آن سر می‌دهند و اغلب تظاهرات‌کنندگان آگاه هستند که این مداخلات آمریکا به زودی سبب نادیده گرفته شدن حقوق آن‌ها خواهد شد.

حسن شاکر خاطرنشان کرد:آمریکا تلاش می‌کند تا از طریق عناصر و مهره‌های خود در عراق نقش مهمی در تحولات اخیر کشور ایفا کرده و از مطالبات قانونی معترضان برای اجرای برنامه‌ها و اهداف خود در عراق استفاده کند؛ اما آگاهی مردم و نیرو‌های سیاسی٬ نقشه‌های شیطانی آن را شکست می‌دهد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.