نبود زیرساخت‌های فاضلاب، درد مزمن شهر‌های بزرگ خوزستان

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان، نبود زیرساخت‌های فاضلاب را درد مزمن کلانشهر‌های استان دانست.

کیامرث حاجی زاده مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ستاد مدیریت بحران از روز‌های گذشته و حتی یکماه اخیر، از طریق خبرگزاری‌ها اخطار‌ها و هشدار‌های لازم نسبت به ورود سامانه بارشی به استان داده شد.

او افزود: همچنین جلسات مختلف در شورا‌های مختلف برگزار گردید و به فرمانداران، شهرداران، بخشداران، دهیاران، اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران، دستگاه‌های امدادی و دستگاه‌های اجرایی اعلام آمادگی شد.

نبود زیرساخت‌های فاضلاب درد مزمن شهر‌های بزرگ خوزستان

حاجی زاده بیان داشت: سامانه بارشی که امروز وارد استان شد، یک سامانه پرفشار و قوی بود که در مدت زمان کمی در اهواز، آبادان و خرمشهر بیش از ۱۱۴ میلیمتر بارش باران به ثبت رسید.

این مقام مسئول تصریح کرد: همه می‌دانند که درد مزمن کلانشهر اهواز و آبادان و خرمشهر، مشکل فاضلاب، نبود زیرساخت و فاضلاب، نبود کانال دفع آب‌های سطحی و همچنین شرایط توپوگرافی این شهر‌ها است و مشکلاتی را برای شهروندان بوجود آورده است.

نبود زیرساخت‌های فاضلاب درد مزمن شهر‌های بزرگ خوزستان

بسیج تمامی امکانات برای تخلیه آب و رفع آبگرفتگی‌ها

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان درخصوص تهمیدات اندیشیده شده برای تخلیه آب و رفع آبگرفتگی‌ها ادامه داد: بازدید‌های مستمر از نقاط مختلف اهواز درحال انجام است و تمام تجهیزات شرکت نفت، شرکت ملی حفاری برای کمک به شهرداری‌ها برای رفع آبگرفتگی‌ها بسیج شده اند.

او اظهار داشت: با تهمیدات اندیشیده شده، پیش بینی می‌شود تا فردا آبگرفتگی‌ها در سطح شهر رفع و آب‌ها تخلیه شوند و وضعیت به حالت عادی بازگردد.

نبود زیرساخت‌های فاضلاب درد مزمن شهر‌های بزرگ خوزستان

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عای
۰۷:۰۵ ۲۶ آذر ۱۳۹۸
سلام چرا مسئولین استان خوزستان اینقدر بی عرضه هستن دیشب بارون بود خرمشهر الان توی اتاق وحیاط پره اب شده زنگ زدم ۱۲۲اهواز جواب میده میگمش تواتاقمون پره اب شده کمک کنید به والله قسم فقط میگه بله بله متوجه هستم حتی ادرس خونه نگرفت ازمن حالا اقایون باشگاه خبرنگاران حاضرید کسی بفرستید بیاد فیلم بگیره ببینید خونمون چی شده ایا مسئولین خرمشهر واستان خوزستان جوابگو هستند نه اون کسی که به من میگه بله بله اگر اتاق خونش میشد شط کارون بلز میگفت بله بله نه...