بخشدار غیزانیه شرایط کنونی این بخش را عادی توصیف کرد و گفت: شرکت صنایع فولاد به قول خود برای تامین تجهیزات و ماشین آلات عمل نکرده است.

شرایط در بخش غیزانیه عادی است/صنایع فولاد ماشین آلات و تجهیزات تامین نکردرسول ساکی بخشدار غیزانیه درخصوص آخرین وضعیت این بخش پس از بارندگی‌های شامگاه گذشته در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: آبگرفتگی شدید در بخش غیزانیه رخ نداده و برخی راه‌های ارتباطی حدود ۱۰ متر مسدود شده، ولی مشکلی در تردد اهالی این بخش ایجاد نشده است.

او افزود: شامگاه گذشته روستای خیت که پشت صنایع فولاد واقع است، دچار بالازدگی پساب کانال شده بود و تا ۴ بامداد امروز سه شنبه ۲۶ آذرماه این شرکت هیچگونه ماشین آلات و تجهیزاتی برای امدادرسانی اعزام نکرده و تاکنون نیز همکاری لازم را نداشته است.

ساکی بیان داشت: درحال حاضر بازدید از تک تک روستا‌ها و بررسی وضعیت آن‌ها در حال انجام است و اگر بارندگی با شدت دیشب رخ ندهد اتفاقی رخ نخواهد داد، اما در صورت ادامه بارندگی‌های شدید نهر کوپال و بحره طغیان کرده و قطعا اهالی بخش غیزانیه با مشکلات جدی مواجه می‌شوند.

بخشدار غیزانیه تصریح کرد: شرکت نفت ماشین آلات و تجهیزات را از حدود ۱۰ روز پیش در اختیار ما قرار داده، ضمن اینکه در جلسه ستاد بحران استان خوزستان، مسئولان آب و برق و جهاد کشاورزی قول تامین ماشین آلات برای لایروبی رودخانه فصلی کوپال و نهر‌های کشاورزی را دادند، ولی تا این لحظه هیچ اقدامی از سوی ارگان‌های مذکور انجام نشده است.

این مقام مسئول ادامه داد: درحال حاضر لایروبی‌ها در حال انجام است و به همین دلیل مشکلی تاکنون گریبان اهالی بخش غیزانیه را نگرفته است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.