اعزام پیشکسوتان کرمانی به رقابت‌های زورخانه‌ای کشور

پیشکسوتان کرمانی برای حضوری قدرتمندانه در مسابقات تیمی زورخانه‌ای، مهارت‌های فردی و ۱۲ گانه انفرادی قهرمانی کشور خود را آماده می‌کنند.

 محسن مساحی، نایب رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان کرمان و سرپرست تیم اعزامی کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: مسابقات تیمی زورخانه‌ای، مهارت‌های فردی و ۱۲ گانه انفرادی قهرمانی کشور در رده سنی پیشکسوتان با حضور شرکت کنندگانی از سراسر ایران ۱۱ تا ۱۳ هم دی ماه به میزبانی استان گیلان برگزار می‌شود.

او افزود: این رقابت‌ها در ۴ رده سنی ۴۰ تا ۵۰ سال، ۵۱ تا ۶۰ سال، ۶۱ تا ۶۵ سال و ۶۶ تا ۷۰ سال و در رشته تیمی زورخانه‌ای و مهارت‌های فردی و رشته ۱۲ گانه انفرادی (میانداری) برگزار خواهد شد.

مساحی با اعلام اینکه دو تیم از استان کرمان به این مسابقات اعزام می‌شود، تصریح کرد: تیم ۴۰ تا ۵۰ سال با ترکیب سعید دروازبان، هادی طالبی، حسین ترک زاده، محمدعلی شیروانی، مجید شجاعی و علی عسکری و تیم ۵۱ تا ۶۰ متشکل از امیر نکوفر، احمد مرشدی، سید احمد سید جعفری، حمید دادرس، علی بزرگ، عباس شامحمدی، به سرپرستی محسن مساحی و مربیگری امیررضا آقاعباسی در این رقابت‌ها حضور می‌یابد.

او به تمرینات مستمر ورزشکاران اشاره کرد و بیان داشت: هم اکنون این دو تیم خود را برای حضوری قدرتمندانه در رقابت‌های قهرمانی کشور آماده می‌کنند.

مساحی برای تیم اعزامی به این رقابت‌ها آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار