گفت‌وگوی خواندنی با بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان / از کریمی و رونالدینیو الگو می‌گیرم

بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: روند فوتبال بانوان رو به رشد است و امیدوار هستیم که همین روند ادامه پیدا کند.

از کریمی و رونالدینیو الگو می‌گیرم / خانواده‌ام خیلی حمایتم کردندبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، صفورا جعفری از ۱۵ سالگی فوتسال را شروع کرد و در این رشته برای حضور در تیم ملی زیر ۱۹ سال انتخاب و از همان سال هم وارد مستطیل سبز فوتبال شد.

تربیت بدنی فسا، برق شیراز، شهرداری بم، شهرداری سیرجان، آینده‌سازان و ذوب‌آهن اصفهان تیم‌هایی بوده که صفورا جعفری در آن‌ها سابقه بازی دارد و امسال هم در تیم سپاهان اصفهان توپ می‌زند.

صفورا جعفری اظهار داشت: الگوی فوتبالی‌ام در کشور علی کریمی و در خارج از ایران رونالدینیو بود، زیرا سبک بازی‌ام مانند علی کریمی است.

وی در خصوص مشکلات فوتبال بانوان گفت: در ۲ باشگاه بزرگ ذوب‌آهن و سپاهان مشکلاتی وجود نداشت، چون این ۲ تیم نسبت به تیم‌های دیگر لیگ برتر امکانات بیشتری دارند.

بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان بیان کرد: از نظر مالی و خیلی از امکانات دیگر شرایط فوتبال بانوان خیلی بد است، در حالی که آقایان این مشکلات را ندارند.

وی افزود: در گذشته ورود خبرنگاران و عکاسان به محل مسابقات آزاد بود که پوشش خبری خیلی خوبی از فوتبال بانوان انجام می‌شد که این امر در دیده شدن بازیکنان و لژیونر شدن چند بازیکن بی‌تأثیر نبود، اما در حال حاضر خبرنگاران و عکاسان اجازه ورود ندارند به همین سبب پوشش خبری مسابقات خیلی کمتر شده است.

وی گفت: خانواده بازیکنان هم اجازه ورود ندارند و این مشکلی است که برای اصفهان خوب نیست در حالی که در همه شهر‌ها ورود افراد آزاد است در اصفهان ممنوع است. در کل امیدوارم که به این مسئله رسیدگی شود تا حداقل خانواده بازیکنان برای تماشای بازی‌ها بیایند.

جعفری درباره سطح فوتبال بانوان اضافه کرد: امسال سطح فوتبال بانوان خیلی بهتر شده است، چون بازیکنان در همه تیم‌ها پخش شده‌اند. روند فوتبال بانوان رو به رشد است و امیدوار هستیم که همین روند ادامه پیدا کند.

بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان ادامه داد: برای یک دختر خیلی سخت است که خارج از شهر خودش و در شهر‌های دیگر بازی کند. خانواده‌ام خیلی حمایتم کردند، چون اگر آن‌ها این اجازه را به من نمی‌دادند هیچ‌وقت نمی‌توانستم این‌قدر پیشرفت کنم و از آن‌ها تشکر می‌کنم.

وی درباره داوری‌های لیگ برتر بیان کرد: امسال سطح داوری‌ها نسبت به سال گذشته خیلی پایین آمده است. متأسفانه امسال به دلیل برخی شرایط حقوق سال گذشته داوران پرداخت نشده بود و به همین دلیل داوران اعتراض کرده بودند و به خاطر این اتفاق چند هفته محروم بودند. این موضوع باعث شد از داورانی استفاده کنند که تجربه کافی برای قضاوت را نداشتند و این به ضرر خیلی از تیم‌ها تمام شد.

وی خاطرنشان کرد: سطح لیگ خیلی بالاتر از فصل‌های گذشته است. امیدوارم در آینده تیم‌های بهتری هم در لیگ حضور داشته باشند، هر چند امسال همه تیم‌ها لایق قهرمانی هستند، چون همه خوب کار می‌کنند.

منبع : تسنیم

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.