آخرین وضیت سلامتی بازیگر زیر آسمان شهر

فریبرز ایروانی فرزند «ملکه رنجبر» گفت: خوشبختانه مادرم نسبت به روز‌های ابتدایی پس از عمل جراحی قلب بهتر شده است، چندی پیش وی به دلیل تشدید افت فشار به بیمارستان منتقل شد، اما خوشبختانه به تازگی و با نظر پزشکان مرخص شده است.

آخرین وضیت سلامتی بازیگر زیر آسمان شهربه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، افسردگی مشکل این روز‌های بازیگر «زیر آسمان شهر» فریبرز ایروانی فرزند «ملکه رنجبر» بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، پیرامون آخرین وضعیت جسمانی مادرش گفت: خوشبختانه مادرم نسبت به روز‌های ابتدایی پس از عمل جراحی قلب بهتر شده است، چندی پیش وی به دلیل تشدید افت فشار به بیمارستان منتقل شد که خوشبختانه به تازگی و با نظر پزشکان از بیمارستان مرخص شد.

وی مشکل اصلی ملکه رنجبر را اینگونه توصیف کرد: در هر صورت کهولت سن را نباید فراموش کرد، مادر سن بالایی دارد و شاید بسیاری از مشکلات وی به همین دلیل رخ می‌دهد، البته مهمتر از مشکلات جسمی این روز‌ها ملکه رنجبر با مشکلات روحی و افسردگی فراوانی روبرو شده است.

فرزند بازیگر سریال «زیر آسمان شهر» اضافه کرد: مادرم فرد کاملاً اجتماعی بود و می‌توان گفت هر روز با مردم و جامعه در ارتباط بود، بعد از بیماری و خانه نشینی متاسفانه درگیری روحی فراوانی پیدا کرده و افسرده شده است، وی این روز‌ها به شدت احساس تنهایی و افسردگی می‌کند.

وی درباره مشکلات فیزیکی بازیگر پیشکسوت تلویزیون افزود: مشکل اصلی مادرم از تداخلات دارویی است که همواره باید کنترل شود، وی هم اکنون دارو‌های بیماری قلب، معده، اعصاب و پارکینسون را به صورت همزمان مصرف می‌کند و این اتفاق گاهاً برخی مشکلات را برایش تشدید می‌کند.

ایراونی درباره وضعیت عمومی همچون حافظه و تکلم ملکه رنجبر اظهار کرد: خوشبختانه به صورت معمول مادرم مشکل تکلم و حافظه ندارد، اما گا‌ها با حمله‌های پارکینسون و مشکلات اعصاب مدتی علاقه به صحبت با هیچکسی را نداشته و بیشتر سکوت می‌کند.

وی پیرامون عیادت مسئولین فرهنگی و سایر هنرمندان از ملکه رنجبر خاطرنشان کرد: بالاخره همه مردم مشکل دارند و ما هم این مشکلات را درک کرده و از کسی توقع نداریم، اما در این میان رئیس انجمن پیشکسوتان تلویزیون تاکنون لطف فراوانی به ما داشته و همیشه کمکمان کرده است.

منبع:میزان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار