راه اندازی سامانه‌ی حساب آنلاین در شهرداری یزد

بیکی سرپرست سازمان فاوای شهرداری یزد گفت: سامانه‌ی حساب آنلاین شهرداری تا پایان سال شروع به کار می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، مجید بیکی سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری یزد گفت: سامانه‌ی حساب آنلاین ،کیف پول آنلاین، تا پایان امسال شروع به کار می‌کند تا شهروندان بتوانند علاوه بر پرداخت‌های خرد شهری از سرویس‌های متنوع آن استفاده کنند.

او افزود: کلیه مراحل نیاز سنجی، تحلیل و طراحی به اتمام رسیده است هم چنین در مرحله پیاده سازی قسمت‌های شارژکیف پول، انتقال شارژ، مصرف، خرید و استرداد بلیط، تسویه حساب بانکی، موجودی حساب، صورت حساب، بخش احراز هویت، تعریف سرویس ها، ذینفعان، بانک‌های عامل، پذیرندگان و دستگاه‌های پذیرنده به اتمام رسیده است.

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطاعات شهرداری یزد ادامه داد: سامانه حساب آنلاین شهروندی با توجه به سیاست‌های سازمان فاوا و کمیسیون شهر هوشمند شورای شهر، مبنی بر ایجاد شهر الکترونیک و سهولت در ارائه خدمات مختلف برای شهروندان طراحی شده است تا علاوه بر ایجاد ارتباط با شهروندان بتوانند در قالب اپلیکیشن جامع تمام سرویس‌های مورد انتظار شهروندان را به تناسب و مروز زمان تامین کند.

او گفت: در چند ماه اخیر، ۶۰ درصد از مراحل راه اندازی سامانه‌ی حساب آنلاین شهروندی پیش رفته است و تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار