مک کانل: مدارک دموکرات‌ها برای استیضاح ترامپ کافی نیست

میچ مک کانل، رهبر اکثریت جمهوری‌خواهان سنا مدارک جمع آوری شده دموکرات‌ها برای استیضاح رئیس‌جمهور آمریکا را کافی ندانست.

میچ مک کانلبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رویترز، میچ مک کانل، رهبر اکثریت جمهوری‌خواهان مجلس سنای آمریکا اعلام کرد مدارک جمع آوری شده از سوی دموکرات‌ها براساس هر استاندارد حقوقی معمولی، برای اثبات ادعا‌های آن‌ها و استیضاح دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور در پرونده رسوایی اوکراین گیت، کافی نیست.

رهبر اکثریت جمهوری‌خواهان در سنا گفت: شاید رسیدگی علنی مجلس نمایندگان موجب شد رهبر دموکرات‌ها همان احساسی را داشته باشد که همه ما داریم، ما می‌توانیم بگوییم اقدام بی پروای دموکرات‌های مجلس نمایندگان برای استیضاح رئیس‌جمهور منتخب و برکناری او برای نخستین بار در تاریخ آمریکا، به شکست انجامیده است و کسانی که مشتاقانه امید به استیضاح داشتند در حال برخورد به مشکل هستند.

وی گفت: «آدام شیف و دموکرات‌های مجلس نمایندگان تصمیم نگرفتند به دادگاه بروند و شاهدان احتمالی مفید در این زمینه را بخواهند، زیرا آن‌ها نمی‌خواستند منتظر یک روند عادلانه باشند. در حقیقت آن‌ها تهدید کردند اگر مجبور باشند به دادگاه بروند رئیس‌جمهور را استیضاح می‌کنند. به خاطر همین تصمیم سیاسی و جهت دار است که مجلس نمایندگان آماده ارسال این ضعیف‌ترین و ناقص‌ترین استیضاح ریاست جمهوری در طول تاریخ کشور ما به سنا است.»


بیشتر بخوانید: دستیار جولیانی به دریافت یک میلیون دلار متهم شد

ترامپ: گفت‌وگوی من با رئیس‌جمهور اوکراین هیچ مشکلی نداشت


کانل گفت: «آنچه که دموکرات‌های مجلس نمایندگان جمع آوری کردند براساس هر استاندارد حقوقی معمولی برای اثبات ادعا‌های آن‌ها کافی نیست. بنابراین، رهبر دموکرات‌های سنا الان به نظر می‌رسد از ما می‌خواهد کار دموکرات‌های مجلس نمایندگان را برای آن‌ها انجام دهیم.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار