دستیار جولیانی به دریافت یک میلیون دلار متهم شد

دستیار رودی جولیانی، وکیل ترامپ به دریافت یک میلیون دلار حق الزحمه در پرونده رسوایی اوکراین گیت از سوی دادگاهی در نیویورک متهم شد.

دستیار جولیانی به دریافت یک میلیون دلار متهم شدبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رویترز، دادگاهی در نیویورک، لیو پارناس، دستیار رودی جولیانی، وکیل ترامپ را به دریافت یک میلیون دلار حق الزحمه از یکی از وکلای دمیترو فیرتاش، سرمایه دار اوکراینی، در پرونده رسوایی اوکراین گیت متهم کرد.

پارناس که یک شهروند آمریکایی متولد اوکراین است به همراه یک تاجر دیگر آمریکایی به نام ایگور فرومان که متولد بلاروس است به انتقال غیرقانونی پول به یک کمیته انتخاباتی حامی ترامپ و دیگر سیاستمداران متهم شده است.

دادستان‌های آمریکایی روز سه شنبه در دادگاه گفتند پارناس  به تخلفاتی در امور مالی ستاد انتخاباتی متهم شده است این پرداختی را از آن‌ها مخفی کرده است. آن‌ها گفتند وثیقه پارناس باید لغو شود، زیرا به احتمال زیاد او از آمریکا خواهد گریخت.


بیشتر بخوانید: ندلر: سفر اخیر جولیانی به اوکراین گویای ارتکاب جرم ترامپ است

سناتور گراهام: جولیانی باید درباره سفر خود به اوکراین در سنا شهادت دهد


وکیل پارناس گفت: «این مبارزه‌ای است که ما انتظار آن را نداشتیم. ما زمان و انرژی زیادی را برای این موضوع گذاشته ایم و خوشحالیم که حمایت منصفانه‌ای از ما شده است. معتقدیم که قضاوت در مسیر درست خود انجام خواهد شد. ما به آینده و دفاع از این پرونده نگاه می‌کنیم و تلاش خواهیم کرد آقای پارناس درباره واقعیت‌ها در کنگره صحبت کند.»

پرونده پارناس در حالی گشوده می‌شود که دادستان‌های آمریکایی در حال تحقیق درباره پرداخت‌های صورت گرفته به جولیانی هستند که به هیچ تخلفی متهم نشده است.

جولیانی گفته پارناس و فرومان به وی در تحقیقات مربوط به جو بایدن رقیب سیاسی ترامپ و پسر وی که در هیات مدیره یک شرکت انرژی در اوکراین فعالیت کرده کمک کرده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار