اجرای طرح توانمندسازی حاشیه شهر همدان

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان از اجرای طرح توانمندسازی حاشیه شهر همدان در امر مبارزه با مواد مخدر خبر داد.

اجرای طرح توانمندسازی حاشیه شهر همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،مصطفی آزادبخت، معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان در شورای مبارزه با مواد مخدر استان همدان با بیان اینکه انقلاب اسلامی در سیر تکاملی خود رویداد‌هایی را پشت سر گذاشته که نباید از آن غافل شد افزود: یکی از این رویداد‌ها وحدت حوزه و دانشگاه است که در تحقق این امر مهم شهیدان زیادی نظیر آیت‌الله مفتح تقدیم انقلاب شد که یاد این عزیزان را گرامی می‌داریم.

او با تاکید به اینکه در حوزه مواد مخدر باید اطلاعات به نحوی مخابره شود که موجب تضعیف روحیه نشاط در جامعه نباشد و امید تزریق شود گفت: باید مردم را تشویق به امر مبارزه با مواد مخدر کرد چراکه تنها راه مبارزه با این پدیده شوم، اجتماعی کردن است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه در راه مبارزه با مواد مخدر راهی جز بسیج همگانی نداریم ادامه داد: توجیه و هدایت مردم در این امر خطیر وظیفه مسئولان است که باید مورد توجه جدی باشد.

او با بیان اینکه افراد فعال در عرصه تولید و توزیع و قاچاق مواد مخدر خواسته یا ناخواسته سرباز دشمن هستند افزود: ما مسئولان وظیفه توجیه، آموزش و پیشگیری را داریم و در تمام عرصه‌ها باید با برنامه وارد شویم.

آزادبخت با اشاره به اینکه امروز دست‌اندرکاران مبارزه با امر مواد مخدر احساس تکلیفی دارند که در دفاع مقدس داشتیم گفت: در امر مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر همدان یکی از استان‌های پیشرو و تاثیرگذار است.

وی به وحدت و همدلی در استان اشاره کرد و افزود: با این وحدت موجود در استان خوشبختانه کار اجرایی انتخابات را به بهترین شکل ممکن به جلو بردیم.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه در حوزه ماده ۱۶ نهاوند دو کار باید مورد توجه مسئولان باشد که یکی برگزاری جلسات با حضور مدیران کل خواهد بود گفت: کمیته‌ای مانند درمان به خوبی در حوزه مبارزه با مواد مخدر وارد شده، اما برای ورود مردم نیاز به فرهنگسازی است که سازمان‌های توانمندی هستند که می‌طلبد در این زمینه کمک کنند.

او با اشاره به اینکه برای توانمندسازی حاشیه شهر همدان برنامه داریم و باید جدی ورود کنیم تا در عرصه اجتماعی برگ برنده دست ما باشد اضافه کرد: نقد سازنده ما را به پیشرفت خواهند رساند که آماده پذیرش موارد هستیم.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.