انصراف ۲۴ نفر از نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان همدان

دبیر ستاد انتخابات استان همدان گفت: از ۴۳۹ نامزد انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی استان همدان، ۲۴ نفر انصراف دادند.

انصراف ۲۴ همدانی از کاندیدای مجلس شورای اسلامیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، ابوالقاسم الماسی، دبیر ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه در استان همدان ۴۳۹ نفر برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی نامزد شده بودند، گفت: تا دیروز ۲۴ نفر از این افراد انصراف داده‌اند.

او درباره علت انصراف این نامزدها، افزود: انگیزه‌ها متفاوت است و بنده علت دقیق انصراف این افراد را نمی‌دانم،ممکن است برخی توان ادامه و حضور در انتخابات را نداشته و یا به علت مشکلاتی کنار کشیده باشند.

دبیر ستاد انتخابات استان همدان ادامه داد: در حوزه انتخابیه شهرستان همدان از ۱۳۹ نفر کاندیدای مجلس شورای اسلامی هشت نفر، در حوزه انتخابیه ملایر از ۷۱ نامزد پنج نفر، در نهاوند از ۴۲ نامزد دو نفر، در تویسرکان از ۲۹ نامزد یک نفر، در شهرستان رزن از ۴۵ نامزد دو نفر و در اسدآباد از ۳۳ نامزد شش نفر انصراف داده‌اند.

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری همدان اضافه کرد: از ۲۴ داوطلبان انصراف داده سه نفر خانم بوده که دو نفر از آن‌ها در حوزه انتخابیه ملایر و یک نفر در حوزه انتخابیه همدان بوده است.

الماسی با بیان اینکه ما حق هیچ گونه دخالتی در انتخابات و یا انصراف افراد نداریم، بیان کرد: انصراف از انتخابات در مراحل مختلفی ممکن است رخ دهد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.