نظرسنجی: نیمی از نظامیان آمریکایی ترامپ را به عنوان فرمانده کل قوا قبول ندارند

نیمی از نظامیان آمریکایی در یک نظرسنجی اعلام کردند «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور این کشور را به‌عنوان فرمانده کل قوا قبول ندارند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه ایندیپندنت، نیمی از نظامیان آمریکا از عملکرد دونالد ترامپ، رئیس جمهور کشورشان  رضایت ندارند.

نتایج نظرسنجی جدید دانشگاه سیراکیوز نشان داد از مجموع هزار و ۶۳۰ نیروی نظامی آمریکا شرکت کننده، ۴۹.۹ درصد اعلام کردند ترامپ را به عنوان رئیس جمهور محبوب قبول ندارند و ۴۵.۱ درصد نیز ترامپ را بسیار نامحبوب دانستند.

نتایج این نظرسنجی نشان داد ۵۸ درصد از نظامیان آمریکا مخالف تصمیم ترامپ در خصوص خروج نیرو‌های این کشور از سوریه هستند. ۵۹ درصد نیز از تخصیص بودجه نظامی این کشور به ساخت دیوار مرزی مکزیک ناراضی بودند.

میزان محبوبیت ترامپ در میان نظامیان آمریکایی ۴۱.۵ درصد به دست آمد که در مقایسه با نظرسنجی‌های پیشین کاهش داشته است.

این نظرسنجی نشانگر کاهش شدید محبوبیت رئیس جمهور آمریکا درمیان نظامیان این کشور در مقایسه با سال‌های پیش است. در سال ۲۰۱۸ نظرسنجی مشابه نشان داد ۵۹ درصد از عملکرد ترامپ راضی بودند. همچنین نتایج این نظرسنجی نشان داد ۴۶ درصد از سربازان سفید پوست از عملکرد ترامپ راضی بودند، این در حالیست که دو سوم از شرکت کنندگان غیر سفیدپوست نظر منفی نسبت به او داشتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار