سرنوشت بازیکن دوپینگی شاهین چه شد؟

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر می‌گوید از زمان اعلام حکم تعلیق محسن فیاض‌بخش این بازیکن در تمرینات تیم شرکت نکرده است.

سرنوشت بازیکن دوپینگی شاهین چه شد؟به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی احکام صادر شده توسط ستاد مبارزه با دوپینگ، محسن فیاض‌بخش بازیکن شاهین شهرداری بوشهر به دلیل مصرف ماده ممنوعه کلنبوترول به مدت چهارسال (از ۲۴ بهمن ماه ۱۳۹۷ تا ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۱) محروم شد.

حال مساله‌ای که برای این بازیکن پیش آمده حکم تعلیق فیاض‌بخش قبل از نتیجه آزمایش دوپینگ است که اگر او در بازی‌های تیمش شرکت داشته باشد، شاهین با محرومیت سنگینی مواجه می‌شود.

در این رابطه، سعید مسیگر، مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، درباره حکم تعلیق محسن فیاض‌بخش گفت: بعد از این که ما با فیاض بخش قراداد بستیم، جویا شدیم که حکم تعلیق این بازیکن برای دوپینگ آمده است و بعد از این ماجرا او در تمرینات تیم شرکت نکرد و این بازیکن در نیم‌فصل باید در فهرست خروجی باشگاه قرار بگیرد.

او در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه به این بازیکن تعهدی دارد یا خیر؟ گفت: ما به فیاض‌بخش در فصل جدید تعهدی نداریم و تنها مطالبات فصل گذشته او است که باید پرداخت شود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.