بازدید معاون استاندار از سه واحد تولیدی و صنعتی در ارومیه

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی امروز در بازدیدی ۵ ساعته از واحد‌های تولیدی و صنعتی ارومیه، بر ضرورت رفع موانع تولید تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی، از واحد‌های تولیدی و صنعتی مارال صنعت ارومیه، شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی و شرکت تولیدی اروم تریلر بازدید بعمل آورد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این واحد‌ها قرار گرفت.

بهنام شهدی در این بازدید‌ها در گفتگو با خبرنگاران بر چرخش استان به سمت صنعتی شدن اشاره کرد و گفت: نیروی انسانی متخصص، پتانسیل و با توجه به امکانات موجود، ظرفیت لازم برای تبدیل شدن این استان به یک استان صنعتی را دارد و تمام دستگاه‌های اجرایی باید با همکاری و تلاش بر این امر اهتمام لازم داشته باشند.

وی به تقویت واحد‌های تولیدی صنعتی و نقش آن در ایجاد اشتغال برای جوانان استان تاکید کرد و تسهیل و رفع موانع تولید برای صنعتگران استان را از دستگاه‌های اجرایی خواستار شد.

شهدی در جریان این بازدید‌ها به مادر بودن صنعت حمل و نقل در بین سایر صنایع اشاره کرد و بر مرتفع کردن مسایل و مشکلات ناوگان حمل و نقل استان و جوان سازی این ناوگان نیز تاکید داشت.

این مقام مسئول همچنین به هم مرز بودن استان آذربایجان غربی با سه کشور و کریدور شرق به غرب بودن آن اشاره کرد و گفت: باید از این ظرفیت استان در تولید محصولات با کیفیت و مورد نیاز منطقه، توجه به بسته بندی محصولات و معرفی آن به منطقه در راستای تقویت صادرات غیر نفتی توجه ویژه‌ای داشته باشیم.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.