درخشش بانوان عنبرآبادی در جشنواره ملی حرکت و برکت

تیم هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی عنبرآباد با کسب عنوان نخست بازی‌های بومی و محلی و مقام دوم پخت نان در جشنواره ملی حرکت و برکت خوش درخشید.

مصطفی اکبری زاده، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان عنبرآباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: پنجمین جشنواره ملی فرهنگی، ورزشی و آئینی "حرکت و برکت" با حضور بانوانی از ۳۱ استان کشور در ۵ رشته دال پلان مهارتی، هفت سنگ مهارتی، لی لی مرحله ای، صنایع دستی و نمایش نمادین بازی‌های بومی به مدت دو روز در مجموعه ورزشی کارگران شهرستان کاشان برگزار شد.

او افزود: تیم هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی شهرستان عنبرآباد با ترکیب سیمین امیری، نیره خالصی، فاطمه ملایی، مریم نارویی، فاطمه سلطان آبادی، سارا پروری به سرپرستی مریم مکی آبادی و مربیگری فاطمه غنجعلی پور در این جشنواره به عنوان نماینده استان کرمان حضور یافت.

 

اکبری زاده تصریح کرد: پخت غذا‌های محلی، پخت نان‌های محلی، اجرای ۵ گروه موسیقی و اجرای غرفه لالایی محلی مادر بزرگ‌ها از جمله برنامه‌های جنبی این جشنواره بود.
او بیان داشت: در پایان این جشنواره، تیم هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و  محلی عنبرآباد با کسب عنوان نخست بازی‌های بومی  و محلی و مقام دوم پخت نان خوش درخشید.

 

اکبری زاده گفت: برترین‌های این جشنواره به جشنواره جهانی بازی‌های بومی و محلی که در کشور قرقیزستان برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

او ضمن تشکر از حمایت‌های رئیس و اعضای هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان کرمان، این موفقیت را به جامعه ورزش استان و شهرستان عنبرآباد تبریک گفت.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار