ایمن سازی محورهای البرز، اولویت اداره راهداری

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: اداره راهدارای و حمل و نقل جاده‌ای در جهت توسعه و تامین امنیت محور‌های های استان نقش کلیدی و مهمی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، درویش پور، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری استان که با حضور مسئولین و فعالان حوزه حمل و نقل جاده‌ای و راهداری، مسئولین تشکل‌های صنفی حمل و نقل و دستگاه‌های اجرایی مرتبط با خدمات بخش حمل و نقل، برگزار شد، گفت: مجاهدت و تلاش جهادگونه رانندگان و فعالان بخش حمل‌ونقل جاده‌ای موجب گردید تا به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در دوران دفاع مقدس تخلیه بنادر از کالا‌های استراتژیک و مایحتاج مردم صورت گیرد و این روز برای یادآوری ایثار و فداکاری‌های این عزیزان ثبت شود.

او افزود: قدردان زحمات عزیزان اداراه راهداری و کلیه پرسنل حوزه حمل و نقل هستیم و امیدواریم با تلاش شبانه روزی در جهت کاهش سوانح جاده‌ای و تامین امنیت شهروندان اقدام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی گفت: محور‌های البرز به جهت همجواری با شهر تهران پرتردد هستند به همین خاطر ایمن سازی جاده‌های استان در رونق اقتصادی نفش بسزایی خواهد داشت.

او افزود: اداره راهدارای و حمل و نقل جاده‌ای با تامین امنیت محور‌های های استان نقش کلیدی و مهمی در جعت توسعه اقتصادی البرز ایفا می‌کند.

انتهای پیام/خ.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.