خطیب جمعه همدان؛

ترویج نماز موجب سالم سازی و برکت در جامعه می شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: ترویج نماز موجب برکت و سالم‌سازی خانواده و اجتماع می‌شود.

ترویج نماز موجب سالم سازی و برکت در جامعه می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام شعبانی موثقی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در خطبه های امروز نماز جمعه همدان با بیان اینکه مهمترین ویژگی مومن نماز است، افزود: نماز علاوه بر اثرات فردی ثمرات اجتماعی هم دارد .

او با بیان اینکه در انخابات اخیر باید به افرادی رای داد که نگاه مناسبی به فرهنگ نماز داشته باشند، افزود: انتخابات امری مهم است و باید با مسئولیت پذیری در آن شرکت کرد .

امام جمعه همدان با تاکید بر اثرات رای یادآور شد: باید بادقت افراد را انتخاب و به آنان رای داد زیرا رای، اثرات اجتماعی فراوانی دارد .

حجت الاسلام شعبانی، همچنین با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور به کوالالامپور گفت: کشورهای شرقی در چند سال اخیر فراموش شده بودند اما این کشورها و همسایگان ایران می توانند در زمان تحریم با ما مبادلات اقتصادی داشته باشند .

خطیب جمعه همدان با اشاره به اینکه چین و ژاپن با آمریکا در حال جنگ اقتصادی هستند، گفت: برخی در داخل اعتقاد دارند که تنها از طریق آمریکا مشکلات ما رفع می شود اما تجربه نشان داده که غرب و به ویژه آمریکا حتی برای مذاکره هم مناسب نیستند.

انتهای پیام/ د 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.