شکست نسخه دشمن در آشوب‌های اخیر

امام جمعه بروجرد گفت: دشمن قصد داشت نسخه‌ای از آشوب‌ها را که در عراق و لبنان اجرا کرده بود در ایران نیز اجرا کند که این نسخه دشمن با شکست همراه بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد در خطبه‌های نماز جمعه بروجرد اظهارداشت: دشمنان انقلاب اسلامی ایران ۴۰ سال است که تلاش و توطئه می‌کنند، اما در همه نقشه‌های خود شکست خورده اند، در طول این سال‌ها تحریم‌های ظالمانه‌ای را در نظر گرفتند و فشار‌هایی وارد کردند، اما به نتیجه نرسیدند.

او با اشاره به اقدامات دشمن در کشور‌های دیگر اضافه کرد: دشمن فعالیت‌های خود را در عراق و لبنان آغاز کرد و توطئه‌هایی را در این کشور انجام داد که قصد داشت از اعتراضات گرانی بنزین سو استفاده کند و به هدف خود برسد که با شکست روبرو شد.

امام جمعه بروجرد اظهار داشت: گرچه به گرانی یکباره بنزین انتقاد‌هایی وارد است و مردم هم اعتراض‌هایی داشتند، اما عده‌ای آشوبگر وارد میدان شدند و دست به تخریب اموال عمومی زدند که سریعا این فتنه خاموش شد.

حجت الاسلام حسینی گفت: دشمن تلاش داشت تا نسخه‌ای را که در کشور‌های دیگر اجرا کرده در ایران نیز اجرا کند که سریعا این فتنه و آتش اغتشاشات با تدابیر رهبری خاموش شد.

او اضافه کرد: کسانی که با دشمن همسو هستند زمزمه استعفای رئیس جمهور را سر می‌دهند این در حالیست که با استعفای رئیس جمهور مشکلی حل نمی‌شود و این موضوع توطئه دشمن است که باید با تلاش و کوشش برای حل مشکلات اقدام شود.

خطیب جمعه بروجرد با اشاره به انتخابات مجلس پیش رو افزود: برای مجلس آینده باید تلاش کرد تا نمایندگانی شایسته و لایق راهی مجلس شوند و افرادی که شیفته خدمت هستند در مجلس حاضر شوند تا یک مجلس انقلابی تشکیل شود تا بتواند با برنامه ریزی در جهت حل مشکلات اقدام کند.

او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که مردم از شهرداری بروجرد گلایه دارند گفت: موضوع انباشته شدن زباله‌ها در برخی از محلات سبب نارضایتی مردم شده است و شهرداری و شورای شهر باید برای حل مشکلات اقدام کنند و اگر نیاز به کمک دیگر مدیران و دستگاه‌ها دارند اعلام کنند تا با همکاری مشکلات برطرف شود.

امام جمعه بروجرد همچنین با اشاره به بودجه‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی گفت: از دولت و مجلس انتظار داریم تا بودجه‌های فعالیت‌های فرهنگی و علمی را کاهش ندهند و کسری‌هایی که وجود دارد را از بودجه‌های علمی فرهنگی جبران نکنند که انتظار داریم در بودجه‌های علمی و فرهنگی بازنگری صورت گیرد.

امام جمعه بروجرد گروه‌های امر به معروف و نهی از منکر در بروجرد را موثر برشمرد و افزود: در هفته ۲ روز این گشت‌ها در بروجرد فعالیت می‌کنند که با تذکر لسانی امر به معروف و نهی از منکر می‌کنند که این امر بسیار موثر بوده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار