کهگیلویه وبویراحمدی ها جزء برترین ها در حوزه قرآنی

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت:کهگیلویه وبویراحمد جزء ۵ استان برتر کشور در مسابقات قرآن، عترت و نماز در دو بخش آوایی و پژوهشی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد در آیین تجلیل از فعالان برتر قرآنی در چرام گفت: ۵۶۰ نفر از فرهنگیان و دانش آموزان در سال ۱۳۹۸ در مسابقات قرآن، عترت و نماز درنقاط مختلف استان به رتبه‌های برتر دست یافتند و ۱۶ نفر از آنان به عنوان برترین‌های کشوری برگزیده شدند.
 
هادی زارع پور با بیان اینکه در سال گذشته، شهرستان چرام، رتبه اول مسابقات قرآن، عترت و نماز، در بین شهرستان‌های استان را کسب کرد افزود:کهگیلویه و بویراحمد جزء استان‌های موفق در حوزه فعالیت‌های قرآنی و مذهبی است و در ارزیابی‌های انجام شده، از جایگاه مطلوبی در کشور برخوردار است.
 
او ادامه داد: استان کهگیلویه وبویراحمد جزء ۵ استان برتر کشور در مسابقات قرآن، عترت و نماز در دو بخش آوایی و پژوهشی است.
 
مدیر آموزش و پرورش چرام هم با بیان اینکه، هدف از برگزاری این مراسم توسعه و ترویج فرهنگ قرآن، نماز و عترت در بین دانش آموزان است، گفت: سال گذشته این مسابقات با حضور ۴۷۰ دانش آموز پسر و دختر در مقاطع مختلف تحصیلی، در دو بخش آگاهی بخشی و پژوهشی در رشته‌های قرائت، مفاهیم، تفسیر، حفظ عمومی، حفظ قرآن کریم، ترتیل، عترت و نماز به صورت شفاهی و عملی به مدت ۳ روز برگزار شد.
 
صدرالله عزیزی افزود: دانش آموزان شهرستان چرام، سال گذشته در سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت در مرحله استانی ۶۴ رتبه اول تا سوم و در مجموع رتبه اول استان را در بین ۱۳ منطقه کسب کردند.
انتهای پیام/غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.