جابجایی ۷۰۶ هزار تن کالا در شهرستان نمین

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نمین گفت: ۷۰۶ هزار تن کالا در حوزه شهرستان نمین توسط فعالان بخش حمل و نقل جابجا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهرام سرش خیاوی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نمین ظهر امروز به مناسبت هفته حمل ونقل، رانندگان و راهداری در دیدار با امام جمعه شهرستان نمین گفت: در ۸ ماهه نخست امسال ۹ هزار و ۵۴۰ نفر مسافر و ۷۰۶ هزار تن کالا در حوزه شهرستان نمین توسط فعالان بخش حمل و نقل جابجا شده است.

او حذف و اصلاح ۶ نقطه حادثه خیز در محور‌های روستائی حور و دولت آباد را یادآور شد و تصریح کرد: شن ریزی و تسطیح ۱۰۰ راه ۷ روستا، روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر راه روستائی و ۳۰۰ کیلومتر تسطیح حریم راه‌های اصلی و فرعی توسط راهداران پرتلاش نمین انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نمین گفت: ۱۲۰ کیلومتر از محور‌های اصلی، فرعی و روستائی شهرستان نمین خط کشی شده است.

سرش خیاوی حفظ حریم و صیانت از راه‌ها را خط قرمز راهداری دانست و افزود: از ۵۵ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و ساز غیرمجاز با اخذ دستور قضائی جلوگیری و قلع و قمع شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار